Boligkontoret Danmark arbejder for gode boliger og boligområder i hele Danmark. Vi er et alment andelsselskab, der udlejer ca. 30.000 boliger og bygger og administrerer boliger for vores medlemmer; en række boligselskaber og boligforeninger samt forskellige kommuner og regioner.
Læse mere på www.boligkontoret.dk 
Del på

Inspektør søges til Bramming Boligforening

Se her hvis du søger et udfordrende, alsidigt og afvekslende job!

Vi søger en inspektør til Bramming Boligforenings 14 afdelinger med godt 600 boliger primært beliggende i Bramming.

Du får ansvaret for den daglige personaleledelse af selskabets 6 medarbejdere samt ansvaret for at sikre en effektiv og professionel drift på tværs af afdelingerne. For at få succes i jobbet er det væsentligt, at du er en tydelig og robust leder, der bevarer overblikket i en travl hverdag. Desuden at du er god til at kommunikere, uddelegere og samarbejde på tværs af afdelingerne.

Herudover får du ansvaret for drift og vedligeholdelse af afdelingerne herunder:

  • planlægning og gennemførelse af vedligeholdelsesopgaver
  • tilsyn med de udførte arbejder
  • styring og rekvirering af håndværkere
  • syn af lejemål
  • udarbejdelse af driftsbudgetter
  • gennemførelse af mindre renoveringsprojekter
  • indkalde og afholde beboer- og afdelingsmøder
  • møder med tilsynsmyndigheder, håndværkere, lejere mv.

Hvad forventer vi af dig?

  • Du har erfaring med ledelse, gerne fra et lignende job i den almene sektor
  • Du er robust og udøver en klar og synlig ledelsesstil
  • Du har en håndværksmæssig baggrund, gerne suppleret med en byggeteknisk uddannelse som byggetekniker eller bygningskonstruktør
  • Du har gode samarbejdsevner og kan indgå i relationer med mennesker med vidt forskellige baggrunde
  • Du er en god kommunikator og velformuleret i både tale og skrift
  • Du er serviceminded
  • Du har kendskab til og forståelse for budgetter og regnskaber
  • Du har stor erfaring med brug af IT

Praktiske informationer

Vi har gode personaleforhold med blandt andet sundhedsforsikring og lønnen fastsættes iht. gældende overenskomst med BL.

Jobbet er på 37 timer ugentligt, og der kan forekomme arbejde udenfor normal arbejdstid, primært i forbindelse med beboer- og bestyrelsesmøder. Du skal have kørekort og stille egen bil til rådighed. Vi indhenter børneattest ved evt. ansættelse.

Vi administreres af Boligkontoret Danmark, og du kommer til at referere til forretningsføreren fra Boligkontorets afdelingskontor i Ribe. Vil du høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte forretningsfører Anders Fabricius på telefon 7542 3000.

Ansøgningsfrist

Vi skal have din ansøgning og CV senest den 3. oktober kl. 12.00 via Boligkontoret Danmarks hjemmeside www.boligkontoret.dk.

Vi ønsker jobbet besat senest d. 1. december 2017.

Ansøgningsfrist: 03-10-2017