Ansøgningsfrist
23. januar 2018
Sammen med vores fire velfungerende teams af ejendomsfunktionærer, en daglig ansvarlig, en ledende ejendomsfunktionær og fællesdriftens administrative personale bliver du ansvarlig for at yde en positiv og god service til beboerne og for den daglige drift og vedligeholdelse af bygninger og ude arealer i vores 24 boligafdelinger.
Jobbet byder på en bred vifte af service-, vedligeholdelses- og renholdelsesopgaver. Det er f.eks. beboerservice, tilsyn med ejendommens stand, vaskerier, varmecentraler, beboerlokaler og maskiner samt daglige opgaver med vedligeholdelse og renholdelse af afdelingerne, herunder affald og de grønne områder.
Kan du sætte kryds ved det meste af det her, er du måske vores nye kollega:
Vi stiller store krav til dine personlige og faglige kompetencer. Til gengæld tilbyder vi spændende og afvekslende udfordringer, et stærkt fællesskab og høj grad af frihed til at planlægge hverdagens opgaver.
Fællesdrift betyder, at vi løser opgaverne på tværs af vores boligafdelinger under hensyn til boligafdelingernes behov og medarbejdernes kompetencer. Vores udgangspunkt er fællesdriftens ejendomskontor som ligger Uglevang 2A i Allerød. Det er dog en fordel for dig at have egen bil, da du nogle gange kommer til at køre mellem afdelingerne. Kørsel bliver afregnet efter statens takster.
Du bliver omfattet af gældende overenskomst mellem ejendomsfunktionærer og BL.
Vil du vide mere om jobbet, er du meget velkommen til at kontakte ledende ejendomsfunktionær Jacob S. Sørensen på telefon 22 53 06 85 eller Henrik Bomholt på telefon 24 26 04 13.
Ansøgningsfrist
Send os din ansøgning og CV senest d. 23. januar 2017 kl. 12.00 via Boligkontoret Danmarks hjemmeside www.bdk.dk. Her kan du også læse mere om Lillerød Boligforening.
Vi ønsker jobbet besat snarest muligt og senest 1. marts 2018. Vi gør opmærksom på, at vi indhenter børneattest ved evt. ansættelse.