Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 

Ansøgningsfrist
20. februar 2018

Datatekniker elev med speciale i infrastruktur til Boligkontoret Danmark

Brænder du for IT support og drift? Drømmer du om at arbejde med at vedligeholde og servicere IT? Og er du glad for at tale med en masse forskellige mennesker? Så er det måske dig, vi søger.

Som elev i Boligkontoret Danmark får du afvekslende opgaver og mulighed for selvstændigt at arbejde med mange forskellige områder inden for IT service og drift. Du vil altså få et forløb, som både er fagligt og personligt udviklende.

Lige nu går det stærkt med digitaliseringen hos os. Det betyder at der er tryk på hverdagen i IT afdelingen. Du skal derfor trives med at have travlt og være en aktiv del af et dynamisk arbejdsmiljø, hvor der hele tiden stilles krav, og hvor tempoet er højt.

Dine primære arbejdsopgaver bliver..

  • telefonisk support af vores interne og eksterne brugere
  • installation, konfiguration og fejlsøgning af hardware, både pc'er, telefoni, servere og netværk
  • installation og fejlsøgning af software
  • It administrative opgaver som tildeling af rettigheder og bruger administration

Du er den rette profil hvis du..

  • har afsluttet eller er ved at afslutte grundforløbet på teknisk skole med et godt resultat
  • er løsningsorienteret, iderig og serviceminded
  • arbejder struktureret, kvalitetsbevidst og stabilt i din opgaveløsning
  • er engageret og tager ansvar for egen læring ved at vise initiativ, nysgerrighed og gå-på-mod
  • har et godt og smittende humør
  • er vedholdende, følger op og får afsluttet dine opgaver

Om os

I Boligkontoret Danmark kommer du til at indgå i et solidt fællesskab præget af høj trivsel, imødekommenhed og hjælpsomme kollegaer. Vi er en udviklingsorienteret organisation, hvor visionerne er høje, og fællesskab og samarbejde er nøgleord. Vores arbejdsmiljø er uformelt, og vi synes det skal være sjovt at gå på arbejde. Vi har desuden gode personaleforhold og personalegoder.

Du får en fast kontaktperson, og vi tilbyder selvfølgeligt løbende sparring og vejledning i forhold til dine opgaver og udvikling i elevtiden.

Det praktiske

Elevpladsen er ledig pr. 1. april 2018.

Den ugentlige arbejdstid er 35,5 timer inkl. skoleforløb, og du bliver omfattet af overenskomst mellem BL og HK. Dit arbejdssted bliver på vores hovedkontor som ligger på Havneholmen 21, 1561 København V. lige bagved Fisketorvet.

Lyder det som noget for dig? Så send os din ansøgning og CV via vores hjemmeside www.bdk.dk senest d. 20. februar 2018. Her kan du også læse mere om os.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte IT chef Henrik Skjoldlund på telefon 7376 2222 / hskj@bdk.dk eller IT udviklingschef Louise Pryn på telefon 7376 2222 / pryn@plaza1.dk

 

Boligkontoret Danmark arbejder for gode boliger og boligområder i hele Danmark. Vi er en almen boligadministration, der udlejer og administrerer godt 30.000 boliger for vores medlemmer rundt om i landet. Vi er en arbejdsplads med mange forskellige fagligheder, som alle bidrager til at sætte vores kunder i centrum, og skabe gode hjem og liv for beboerne.