Ansøgningsfrist
2. maj 2018
Vi søger en ny kollega til vores team bestående af 3 ejendomsfunktionærer, en ejendomsmester samt en kontorassistent, som er ansvarlige for at yde en positiv og god service til beboerne og for den daglige drift og vedligeholdelse af bygninger og ude arealer i vores 8 boligafdelinger med i alt 200 ældre og plejeboliger.
Udover et tæt samarbejde med kollegaer og ejendomsmesteren byder jobbet på en bred vifte af service-, vedligeholdelses- og renholdelsesopgaver. Det er f.eks. beboerservice, tilsyn med ejendommens stand, vaskerier, varmecentraler, beboerlokaler og maskiner samt daglige opgaver med vedligeholdelse og renholdelse af afdelingerne, herunder de grønne områder.
Søg jobbet hvis du kan sætte kryds ved det meste af det her:
Vi stiller store krav til dine personlige og faglige kompetencer. Til gengæld tilbyder vi spændende og afvekslende udfordringer og plads til personlig og faglig udvikling.
Du bliver omfattet af gældende overenskomst mellem ejendomsfunktionærer og BL.
Dit arbejde foregår primært ude i de forskellige afdelinger, og dit udgangspunkt bliver vores ejendomskontor, som ligger i Damgårdsparken 1, 3660 Stenløse.
Vil du vide mere om jobbet, er du meget velkommen til at kontakte driftschef Peter Søndergaard på telefon 73 75 77 58 eller ejendomsmester Peter Gundtoft på telefon 24 63 32 12 mellem kl. 09:00 og 14:00.
Vi ønsker jobbet besat snarest muligt og senest 1. juli 2018.
Send os din ansøgning og CV senest d. 2. maj 2018 via Boligkontoret Danmarks hjemmeside http://www.bdk.dk.
Der vil være ansættelsessamtaler d. 7. og 9. maj 2018.
Vi gør opmærksom på, at vi indhenter børneattest ved evt. ansættelse.