Boligkontoret Danmark arbejder for gode boliger og boligområder i hele Danmark. Vi er et alment andelsselskab, der udlejer ca. 30.000 boliger og bygger og administrerer boliger for vores medlemmer; en række boligselskaber og boligforeninger samt forskellige kommuner og regioner.
Læse mere på www.bdk.dk 

Ansøgningsfrist
9. december 2018

Driftskonsulent til Boligkontoret Danmarks afdelingskontor i Espergærde

Vi søger dig, der kan sætte en retning og skabe fremdrift og kvalitet i din opgaveportefølje. Til gengæld får du en indflydelsesrig rolle, en spændende og udfordrende hverdag og plads i en organisation, hvor nøgleordene er nærvær, ordentlighed og samarbejde på tværs.

En alsidig rolle med drift og samarbejde i fokus

I Boligkontoret Danmark arbejder vi ambitiøst og proaktivt for at bidrage til nutidens og fremtidens krav om god og effektiv service i den almene sektor. Det betyder blandt andet, at vi styrker vores fællesdrift og samarbejde om driften på tværs af afdelingskontorer. Derfor søger vi nu en driftskonsulent, der sammen med et team af kollegaer, får det overordnede ansvar for drift og vedligehold af bygninger og boliger for nogle af de boligselskaber vi administrerer fra vores afdelingskontor i Espergærde.

For at få succes i jobbet skal du have stærke samarbejdsevner, økonomisk indsigt og teknisk ekspertise. Samarbejde og kommunikation med de beboervalgte bestyrelser er en stor del af jobbet. Derfor er det også vigtigt, at du har politisk tæft, kan begå dig i en organisation med mange interesser, og formår at kommunikere og skabe gode samarbejdsrelationer med personer på mange forskellige niveauer.

Mere konkret indebærer jobbet, at du:

  • planlægger og gennemfører møder med bestyrelser, eksterne rådgivere og håndværkere
  • er projektleder på forskellige bygge- og renoveringsopgaver
  • beskriver og hjemtager større tilbudsarbejder
  • udarbejder og følger op på budgetter og vedligeholdelsesplaner
  • deltager på beboer- og bestyrelsesmøder i boligafdelingerne, hvor du rådgiver, formidler og "oversætter" driftsmæssige, teknikske og økonomiske forhold til beboere og bestyrelser
  • udfører administrative sekretariatsopgaver
  • indgår i et team, med et fælles ansvar for opgavernes løsning
  • indgår i et tæt samarbejde med vores byggeafdeling, i forhold til større renoveringssager tilknyttede Espergærde kontoret
  • er procesorienteret og fleksibel i din opgaveløsning
  • deltager i planlagte aftenmøder (ca. 40 om året)

Vi forestiller os, at du har en byggeteknisk uddannelse, gerne som bygningskonstruktør, eller en anden relevant uddannelse med udgangspunkt i byggeri. Har du kendskab til den almene sektor og beboerdemokrati er det en fordel. Ellers lærer du det hos os.

Du skal have kørekort til personbil og selv have mulighed for at stille bil til rådighed. Kørsel afregnes efter statens takster.

Et stærkt fællesskab både lokalt og på tværs

Det er vigtigt for os, at finde en kollega der passer ind i vores team, og som med overbevisning kan udføre den brede vifte af opgaver, som jobbet rummer.

På afdelingskontoret i Espergærde er vi 9 medarbejdere. Vi har det godt med hinanden, og vores høje faglighed, gode humør og kollegiale støtte, giver plads til både glæde og grin i en travl arbejdsdag med masser af udfordringer.

Du kommer altså til at indgå i et solidt fællesskab præget af høj trivsel, imødekommenhed og hjælpsomme kollegaer - lokalt i Espergærde, men også på tværs af Boligkontoret Danmarks 8 afdelingskontorer og vores hovedkontor i København, og endeligt som medarbejder i en stor udviklingsorienteret organisation, hvor visionerne er høje og fællesskabet stort.

Hvad får du hos os?

Helt sikkert et spændende og alsidigt fuldtidsjob! Vores arbejdsmiljø er uformelt, og vi har gode arbejdsforhold og personalegoder. Desuden får du gode muligheder for faglig udvikling, fleksibel arbejdstid og samarbejde til mange sider. Du får masser af udfordringer, en plads i et godt team, god faglig sparring og løn efter overenskomst og kvalifikationer. Din leder bliver Jesper Kjærsgaard, som er vores forretningsfører i Espergærde.

Ansøgningsfrist

Kan du se dig selv i dette spændende job, så send os din ansøgning og CV senest d. 9. december 2018 via vores hjemmeside www.bdk.dk. Her kan du også læse mere om os.

Vi forventer at holde samtaler i løbet af ugerne 50 og 51, og vi vil gerne have du starter senest d. 1. februar 2019.

Ønsker du at vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte forretningsfører Jesper Kjærsgaard på telefon 40 10 80 09 eller mail jekj@bdk.dk.

 

Boligkontoret Danmark arbejder for gode boliger og boligområder i hele Danmark. Vi er en almen boligadministration, der udlejer og administrerer godt 30.000 boliger for vores medlemmer rundt om i landet. Vi er en arbejdsplads med mange forskellige fagligheder, som alle bidrager til at sætte vores kunder i centrum, og skabe gode hjem og liv for beboerne.