Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 

Ansøgningsfrist
2. januar 2019

Ejendomsfunktionær Boligselskabet Nordsjælland

Til vores fællesdrift i Boligselskabet Nordsjælland med 19 boligafdelinger søger vi en ejendomsfunktionær. Du får en spændende og afvekslende arbejdsdag, hvor du i samarbejde med fællesdriftens driftsleder og de øvrige ejendomsfunktionærer står for den daglige vedligeholdelse af bygninger og udearealer i boligafdelingerne. Desuden får dagligt kontakt med mange forskellige beboere. De primære opgaver er:

  • Pasning og vedligehold af grønne områder og udearealer
  • Mindre håndværksmæssige opgaver, primært indenfor VVS
  • Vedligeholdelse af bygningernes tekniske installationer
  • Vedligeholdelse af afdelingens maskinpark
  • Deltage i snerydning, hvor aften og weekend arbejde kan forekomme
  • Beboerservice?

Kan du sætte kryds ved det meste af det her, er du måske vores nye kollega?

  • Kan holde fokus og hovedet koldt i en, til tider, travl hverdag
  • En dedikeret teamplayer der selv formår at se opgaverne
  • En god kollega med forståelse for en arbejdsplads i forandring
  • Fleksibel i fht. løsningen af de daglige opgaver
  • God til at prioritere hverdagens opgaver
  • Venlig, imødekommende og kan lide at tale med mange forskellige mennesker

Vores nye kollega skal gerne have en håndværksmæssig baggrund der matcher opgaverne. Det er desuden en fordel, hvis du har kendskab til eller erfaring med den almene boligsektor.

Du skal have kørekort til personbil og selv have mulighed for at stille bil til rådighed. Kørsel afregnes efter statens takster.

Om os og jobbet

Hos os får du gode kollegaer, gode arbejdsforhold og gode muligheder for videreuddannelse. Den ugentlige arbejdstid er 37 timer inkl. frokost og lønnen fastsættes i henhold til overenskomst mellem ESL og BL.

Vi administreres af Boligkontoret Danmark, og vi har derfor et tæt samarbejde med det lokale afdelingskontor i Hillerød, hvor vi deler kontorlokaler med Boligkontoret Danmarks ansatte.

Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte driftsleder Yousef Ayad på telefon 29 110 115 eller e-mail yaya@bn-bolig.dk.

Ansøgningsfrist

Send os din ansøgning og CV senest d. 2. januar 2019 via Boligkontoret Danmarks hjemmeside http://www.bdk.dk.

Vi ønsker jobbet besat snarest muligt og senest d. 1. marts 2019. Til orientering indhenter vi børneattest ved evt. ansættelse.