Boligkontoret Danmark arbejder for gode boliger og boligområder i hele Danmark. Vi er et alment andelsselskab, der udlejer ca. 33.000 boliger og bygger og administrerer boliger for vores medlemmer; en række boligselskaber og boligforeninger samt forskellige kommuner og regioner.
Læse mere på www.bdk.dk 

Ansøgningsfrist
15. januar 2019

AB Hørsholm Kokkedal søger kontorassistent til barselsvikariat

Til vores fællesdrift i Boligorganisationen AB Hørsholm Kokkedal, med 8 boligafdelinger, søger vi en barselsvikar 25 timer om ugen. Du får en spændende arbejdsdag med vekslende administrative opgaver og tæt samarbejde med fællesdriftens øvrige medarbejdere; en driftsleder, en souschef og boligselskabets ejendomsfunktionærer. Desuden får dagligt kontakt med mange forskellige beboere og tæt dialog med boligafdelingernes bestyrelser. De primære opgaver er:

  • Udarbejde elektroniske rekvisitioner
  • Opfølgning på beboerhenvendelse
  • Administrativ opfølgning i forbindelse med ind- og fraflytning, herunder rekvirering af håndværkere
  • Skriftlig korrespondance, nyhedsbreve og informationsskrivelser
  • Indlæsning og søgning i GO-Bolig
  • Indberetning af forsikringsskader
  • Varetagelse af daglig kontortid
  • Registrering af beboernes parkerings tilladelser
  • Øvrige administrative opgaver som naturligt følger med jobbet

Kan du sætte kryds ved det meste af det her, er du måske vores nye kollega?

  • Engageret, venlig og imødekommende
  • Fleksibel og loyal
  • I stand til at holde flere bolde i luften samtidig
  • God til at samarbejde og tale med mange forskellige mennesker
  • God til IT, herunder Office pakken
  • Kendskab til EG bolig er en fordel, men ikke et krav
  • God til at formulere dig i skrift og tale på dansk og kan tale engelsk

Det er en fordel, hvis du har kendskab til eller erfaring med den almene boligsektor eller håndværkerbranchen.

Det praktiske

Den ugentlige arbejdstid er 25 timer, og lønnen fastsættes i henhold til overenskomst mellem HK og BL. Dit arbejdssted bliver Byengen 230 i Kokkedal. Vi ønsker jobbet besat fra d. 1. marts 2019 og forventeligt frem til 1. marts 2020.

Vi administreres af Boligkontoret Danmark, og vi har derfor et tæt samarbejde med det lokale afdelingskontor i Espergærde.

Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte driftschef Helle Jeppesen på telefon 20 51 02 03 eller e-mail heje@bdk.dk.

Ansøgningsfrist

Vi skal have din ansøgning og CV senest den 15. januar 2019 via Boligkontoret Danmarks hjemmeside http://www.bdk.dk.