Ansøgningsfrist
30. april 2019
Brænder du for digitalisering og projektledelse - og befinder du dig godt i arbejdet med både data, struktur og mennesker? Vil du være med til at skabe sammenhæng mellem IT- og forretningsudvikling? Så er du måske vores nye IT projektleder til en 2-årig projektansættelse.
I Boligkontoret Danmark er vi i gang med at gennemføre en større digitaliseringsstrategi med flere forskellige indsatsområder, hvor formålet blandt andet er at opnå en højere grad af forretningsunderstøttelse, automatisering samt en øget anvendelse af vores data. Vi har travlt og søger derfor en IT projektleder til videreudvikling og implementering af vores ESDH system, Go Bolig.
En dynamisk hverdag med spændende opgaver
Du bliver en del af IT afdelingens udviklings- og projektgruppe, som består af både systemudviklere og IT projektledere/forretningsudviklere. Stillingen er en 2-årig projektansættelse med arbejdssted på vores hovedkontor på Havneholmen i København.
Dine primære opgaver bliver:
• Projektledelse af de kommende faser i udviklingen af vores ESDH løsning
• Tilpasning og ensretning af den eksisterende løsning
• Sparring i diverse projekter der har en grænseflade til ESDH løsningen
• Analyse og opsætning af opgaveflow gennem løbende brugerinddragelse
• Udformning af undervisningsmateriale samt gennemførelse af undervisning
• Gøre komplekse udfordringer til håndgribelige opgaver
Er det dig, vi leder efter?
Vi søger en udadvendt kollega, der kan lide at skabe forandringer, og som samtidig ikke går ad vejen for at dykke ned i løsningens detaljer. Du skal være med til at tilpasse vores eksisterende system, så det passer til vores forretningsgange. Vi stiller store krav til din faglighed, og det er vigtigt for os at finde den rette person til vores team.
Vi forestiller os, at du:
• har erfaring som IT projektleder - mindst 3 år dokumenteret erfaring
• har erfaring med brugerinddragelse
• har arbejdet med ESDH løsninger gerne SharePoint baseret
• kan lide at arbejde specialiseret og har sans for detaljer
• kan skabe løsninger i spændfeltet mellem kunde- og forretningsbehov og den eksisterende IT-arkitektur
• er udadvendt og kan skabe forandring blandt mange forskellige mennesketyper
• kan strukturere og styre mange opgaver på én gang
• har erfaring med at håndtere leverandører
• er vant til at formulere dig skriftligt
Ansøgning
Send allerede nu din ansøgning og dit CV via vores hjemmeside www.bdk.dk - dog senest den 30. april 2019, da vi holder løbende samtaler. Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig.
Du er velkommen til at kontakte IT udviklingschef Louise Honoré Pryn på telefon 73 76 22 22, hvis du har spørgsmål til stillingen.
Boligkontoret Danmark arbejder for gode boliger og boligområder i hele Danmark. Vi er en arbejdsplads med mange forskellige fagligheder, som alle bidrager til at sætte vores kunder i centrum, og skabe gode hjem og liv for vores beboere. Vi er i alt 180 medarbejdere i Boligkontoret Danmark, og 350 medarbejdere i de boligselskaber vi administrerer.