Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 

Ansøgningsfrist
28. april 2019

Ejendomsfunktionær til Bramming boligforening

I Bramming boligforening søger vi en ny kollega til vores fællesdrift, som servicerer og drifter boligselskabets 14 boligafdelinger med i alt 604 lejemål. Du bliver en del af et team med 4 ejendomsfunktionærer, 2 varmemestre og en inspektør. Sammen er vi ansvarlige for at yde en positiv og god service til beboerne og for den daglige drift og vedligeholdelse af bygninger og udearealer i boligafdelingerne.

Udover et tæt samarbejde med kollegaer i teamet byder jobbet på en bred vifte af service-, vedligeholdelses- og renholdelsesopgaver. Det er f.eks. beboerservice, fra- og indflytningssyn, tilsyn med ejendommens stand, vaskerier, varmecentraler, beboerlokaler og maskiner samt daglige opgaver med vedligeholdelse og renholdelse af afdelingerne, herunder de grønne områder. Herudover er der en snevagtsordning som du vil skulle deltage i.

Kan du sætte kryds ved det meste af det her, er du måske vores nye kollega:

  • Erfaring med ejendomsservice
  • Syn af boliger
  • Stærkt og veludviklet servicegen
  • Håndværksmæssig flair eller baggrund
  • Teamplayer, loyal og har gode samarbejdsevner
  • Respektfuld, rummelig og tolerant overfor vores mange forskellige beboere
  • God til at finde løsninger i en travl hverdag
  • Kvalitetsbevidst, fleksibel, arbejder selvstændigt og får opgaver afsluttet
  • Fortrolig med IT
  • Har kørekort og egen bil
  • Erfaring fra et lignende job – gerne i den almene sektor

Vi stiller store krav til dine personlige og faglige kompetencer. Til gengæld tilbyder vi en spændende og afvekslende hverdag med udfordringer og plads i et godt team.

Det praktiske

Bramming Boligforening administreres af Boligkontoret Danmark, men har eget personale, og du kommer til at referere til inspektør Eskild Pagaard Mortensen. Du bliver omfattet af gældende overenskomst mellem ejendomsfunktionærer og BL.

Mødestedet er på kontoret i Bramming, hvorfra der køres ud til dagens opgaver.

Du kan læse mere om os på www.brammingbolig.dk

Ansøgning

Send os din ansøgning og CV senest d. 28. april 2019 via Boligkontoret Danmarks hjemmeside www.bdk.dk.

Vil du vide mere om jobbet, er du meget velkommen til at kontakte inspektør Eskild Pagaard Mortensen på telefon 21 82 52 72 eller mail epmo@brammingbolig.dk.

Vi gør opmærksom på, at vi indhenter børneattest ved evt. ansættelse.