Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 

Ansøgningsfrist
7. maj 2019

Ejendomsfunktionær til Nordsjællands bedste boligselskab

I Boligselskabet Nordsjælland søger vi en ny kollega til vores fællesdrift, som servicerer og drifter boligselskabets 18 boligafdelinger med i alt 1.200 lejemål. Du bliver en del af et team med 14 ejendomsfunktionærer, en driftsleder og en driftssekretær. Sammen er vi ansvarlige for at yde en positiv og god service til beboerne og for den daglige drift og vedligeholdelse af bygninger og udearealer i boligafdelingerne.

Udover et tæt samarbejde med kollegaer i teamet byder jobbet på en bred vifte af service-vedligeholdelses- og renholdelsesopgaver. Det er f.eks. beboerservice, tilsyn med ejendommens stand, vaskerier, varmecentraler, beboerlokaler og maskiner samt daglige opgaver med vedligeholdelse og renholdelse af afdelingerne, herunder de grønne områder.

Kan du sætte kryds ved det meste af det her, er du måske vores nye kollega:

  • Erfaring med ejendomsservice
  • Stærkt og veludviklet servicegen
  • Håndværksmæssig flair eller baggrund
  • Grønne fingre og/eller erfaring med at passe grønne områder
  • Teamplayer, loyal og har gode samarbejdsevner
  • Respektfuld, rummelig og tolerant overfor vores mange forskellige beboere
  • God til at finde løsninger i en travl hverdag
  • Kvalitetsbevidst, fleksibel, arbejder selvstændigt og får opgaver afsluttet
  • Har kørekort og egen bil
  • Erfaring fra et lignende job – gerne i den almene sektor

Vi stiller store krav til dine personlige og faglige kompetencer. Til gengæld tilbyder vi en spændende og afvekslende hverdag med udfordringer og plads i et godt team.

Det praktiske

Dit arbejde foregår primært ude i de forskellige afdelinger, men dit udgangspunkt bliver vores ejendomskontor, som ligger Hillerødsholms alle 17A, 3400 Hillerød. Vi har gode arbejdsforhold, og du bliver omfattet af gældende overenskomst mellem ejendomsfunktionærer og BL, med mulighed for personligt tillæg alt efter erfaring og uddannelsesniveau.

Arbejdstiden er 37 timer inkl. frokost og vi vil gerne have du starter senest 1. august 2019.

Boligselskabet Nordsjælland administreres af Boligkontoret Danmark. Din leder bliver Yousef Ayad, som du er velkommen til at kontakte på telefon 29 11 01 15 på hverdage mellem kl. 9.00 og 14.00, hvis du har spørgsmål til jobbet.

Ansøgning

Send os din ansøgning og CV senest d. 7. maj 2019 via Boligkontoret Danmarks hjemmeside www.bdk.dk.

Til orientering indhenter vi børneattest i forbindelse med ansættelse.