Boligkontoret Danmark arbejder for gode boliger og boligområder i hele Danmark. Vi er et alment andelsselskab, der udlejer ca. 33.000 boliger og bygger og administrerer boliger for vores medlemmer; en række boligselskaber og boligforeninger samt forskellige kommuner og regioner.
Læs mere om os på www.bdk.dk 

Boligkontoret Danmark søger chefkonsulent
- til afdelingskontoret i Holte

Er du en stærk faglig profil med flair for formidling, samarbejde og økonomi? Trives du med at arbejde i en politisk organisation med mange aktører og interesser? Er du god til at finde løsninger og skabe gode samarbejdsrelationer med både kollegaer, beboere og øvrige samarbejdspartnere - også når der er flere forskellige hensyn og interesser i spil? Så er det måske dig, der er vores ny chefkonsulent.

På afdelingskontoret i Holte får du 15 gode og dygtige kollegaer med forskellige baggrunde og kompetencer. Du kommer til at indgå i et fagligt fællesskab præget af høj trivsel, imøde-kommenhed og hjælpsomhed - både lokalt i Holte, på vores øvrige afdelingskontorer og på vores hovedkontor i København.

Du vil, i tæt samarbejde med afdelingskontorets forretningsfører, øvrige konsulenter og driftschefer, være bindeleddet mellem afdelingskontoret og boligorganisationernes organisations- og afdelingsbestyrelser. Du får også rig mulighed for at samarbejde med flere aktører i lokalområdet herunder kommunerne.

Om jobbet
Boligkontoret Danmark arbejder vi for fællesskabet. Vi siger, ”sammen kan vi mere”, og vi mener det! Som chefkonsulent indgår du i et team med gode kollegaer, der sammen varetager boligadministrationen for vores medlemmer/kunder. Du får en mangfoldig og afvekslende arbejdsdag med mange spændende opgaver – de primære er:

• Rådgivning og sparring med bestyrelser
• Samarbejde og koordinering med kommuner, stabsfunktioner og andre samarbejdspartnere
• Udarbejdelse af beslutningsgrundlag til bestyrelserne
• Implementering af bestyrelsernes beslutninger
• Mødeledelse, deltagelse og oplæg ved møder i vores selskabs- og afdelingsbestyrelser samt ved beboermøder
• Udarbejde budgetter og budgetopfølgning
• Regnskabsopfølgning
• Håndtere de administrative opgaver der naturligt følger med jobbet - og de ad hoc opgaver der løbende ”kommer ind fra højre”

Om dig
Som person er du udadvendt, opsøgende og initiativrig - og løser administrative og projektorienterede opgaver på et højt fagligt niveau. Du trives i en travl hverdag med mange deadlines og har en god talforståelse. Derudover har du interesse for eller kendskab til boligjuraen, og du er en skarp formidler både skriftligt og mundtligt. Endelig har du lyst til - og evner, at sætte dig hurtigt ind i nye ting.

Vi forventer, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, og det er en fordel, hvis du har erfaring fra en lignende stilling. Desuden skal du være indstillet på, at der vil være et antal aftenmøder i jobbet.

Om Boligkontoret Danmark
Boligkontoret Danmark administrerer almene boliger for ca. 60 almene boligorganisationer på tværs af landet og arbejder dagligt for at sikre gode boliger og boligområder for beboerne. Vi er en arbejdsplads med mange forskellige fagligheder, der hver især bidrager til, at boligafdelinger både er fysisk, socialt og økonomisk veldrevne. Et af Boligkontoret Danmarks værdier er nærhed. Derfor foregår den daglige betjening af vores bestyrelser og beboere fra vores 8 afdelingskontorer spredt i hele landet -herunder et i Holte, som stillingen her er tilknyttet.

Du tilbydes
Du bliver en del af en stor udviklingsorienteret organisation med et uhøjtideligt arbejdsmiljø, godt humør og kollegial støtte. Udover et spændende og alsidigt fuldtidsjob, hvor du bliver omfattet af en god overenskomst, tilbyder vi attraktive personaleforhold og -goder som fx sundhedsordning. Stillingen rummer også gode muligheder for faglig udvikling, deltagelse i erfanetværk på tværs af Boligkontoret Danmark, fleksibel arbejdstid og samarbejde til mange sider.

Send os din ansøgning
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte forretningsfører Charlotte Sommer Bjørnsgaard på telefon 31 10 73 09 eller mail chbj@bdk.dk.

Kan du se dig selv som en del af vores hold, så send os din ansøgning og CV via vores hjemmeside www.bdk.dk inden den 31. maj 2019. Stillingen ønskes besat senest den 1. august 2019. Vi glæder os til at høre fra dig.


Ansøgningsfrist: 31-05-2019

Powered by JobNext