Boligkontoret Danmark arbejder for gode boliger og boligområder i hele Danmark. Vi er et alment andelsselskab, der udlejer ca. 33.000 boliger og bygger og administrerer boliger for vores medlemmer; en række boligselskaber og boligforeninger samt forskellige kommuner og regioner.
Læs mere om os på www.bdk.dk 

Ansøgningsfrist
16. juni 2019

Vi leder efter en digital marketingmedarbejder

Til vores kommunikations- og marketingafdeling søger Boligkontoret Danmark en engageret digital marketingmedarbejder, der kan kommunikere og udvikle på vores digitale medieplatforme og markedsføre vores boligområder ud fra vores beboeres og boligsøgendes behov.

Skaber du fængende indhold til digitale platforme? Og har du erfaring med digitale marketingskampagner? Du er helt sikkert nysgerrig på de nye digitale muligheder og optimering ud fra brugerdata. Og måske brænder du for at arbejde i en organisation, hvor vi altid sætter vores ca. 60.000 beboeres behov øverst? I såfald har vi et spændende og alsidigt job til dig, hvor du fra start af får mulighed for at sætte dit præg.

Du bliver en del af vores team på i alt 6 medarbejdere, der har ansvaret for kommunikationen udadtil på vores forskellige digitale og analoge medieplatforme, den interne kommunikation i organisationen, presse, sociale medier, markedsføring og markedsanalyser samt en række udviklingsprojekter. Som en del af en politisk ledet organisation har vi i afdelingen et tæt samarbejde med både direktion og bestyrelser.

Vi lægger ikke skjul på, at arbejdstempoet til tider er meget højt. Du skal derfor kunne bevare overblikket, når der er fart på. Samtidig arbejder vi struktureret, hvorfor du skal kunne trives med deadlines. Det er vigtigt for os, at du kan skabe gode og udviklende relationer med forskellige mennesker – både beboere, vores beboervalgte bestyrelser og andre samarbejdspartnere.

Til gengæld kan vi tilbyde et arbejde i et uformelt miljø med en stor grad af frihed. Vi passer på vores fællesskab, og vi kan lide at udfordre hinanden. En god dag hos os er fyldt med konstruktivt samarbejde, et godt grin og positiv kundefeedback.

Dine ansvarsområder:

Markedsføring af vores boligområder:

  • markedsføringsstrategier og handleplaner
  • eventkoordinering
  • digital annoncering
  • synliggørelse på Google (SEO)
  • digital remarketing & marketing automation
  • løbende effektmåling og evaluering

Sociale Medier:

  • strategisk udvikling af vores sociale medier
  • redaktøransvarlig på vores Facebook-kanal
  • Facebook-annoncering
  • web-film, herunder arbejde med storyboard, styre work-flow og gerne selv udarbejde mindre film-produktioner

Vores og vores boligselskabernes hjemmesider:

  • tekstproduktion, udvikling og vedligehold i cms (Umbraco)
  • uddannelse af og kontaktperson for lokale webredaktører
  • webanalyser og opfølgning

Din profil

  • Din uddannelse eller faglige baggrund hænger vi os ikke så meget i, blot du brænder for at kommunikere digitalt på en letforståelig måde
  • Du producerer flydende og præcist indhold, der fænger
  • Du har erfaring med digitale strategier – også at føre dem ud i livet og optimere undervejs ud fra digitale brugerdata
  • Du har et godt kendskab til digital marketing på tværs af flere kanaler
  • Du er god til og har nemt ved at indleve dig i vores målgruppers behov og situation
  • Du har et stort personligt drive, er initiativrig og tager ansvar
  • Du har udprægede samarbejdsevner og forstår betydningen af at være en holdspiller
  • Du har forståelse for, at dit arbejde foregår i en politisk organisation, hvor tingene går stærkt og hele tiden kan ændre sig
  • Du har gerne mindst 2 års erfaring med lignende opgaver. Branchekendskab er en fordel, men ikke en nødvendighed

Om os

Du kommer til at indgå i et solidt fællesskab præget af høj trivsel, imødekommenhed og hjælpsomme kollegaer - både lokalt i kommunikations- og marketingafdelingen, men også på tværs af de øvrige knap 200 kollegaer på vores hovedkontor på Havneholmen i København og på vores 7 afdelingskontorer ude i landet.

Vores ambitionsniveau er højt, og vi tænker som organisation gerne ud af boksen og afprøver nyt. Vores arbejdsmiljø er uformelt, og vi har gode arbejdsforhold og personalegoder. Desuden får du mulighed for faglig udvikling, fleksibel arbejdstid og samarbejde til mange sider. Din leder bliver vores kommunikations- og marketingchef.

Det praktiske

Jobbet er på fuldtid og følger gældende overenskomst med vores brancheorganisation BL – Danmarks Almene Boliger. Tiltrædelse den 12. august 2019.

Send os din ansøgning og CV via vores hjemmeside www.bdk.dk så vi har den senest den 16. juni 2019. Send også gerne relevante uddannelsespapirer, dokumentation for tidligere ansættelser og referencer.

Du kan læse mere om Boligkontoret Danmark på vores hjemmeside eller Facebook. Du er også velkommen til at kontakte kommunikations- og marketingchef Karina Lauridsen, kala@bdk.dk på telefon 2362 9505, hvis du vil vide mere.

Vi holder første runde samtaler i uge 25 og anden runde samtaler i uge 26. Vi gennemfører test for deltagere i 2. samtalerunde.