Boligkontoret Danmark arbejder for gode boliger og boligområder i hele Danmark. Vi er et alment andelsselskab, der udlejer ca. 33.000 boliger og bygger og administrerer boliger for vores medlemmer; en række boligselskaber og boligforeninger samt forskellige kommuner og regioner.
Læs mere om os på www.bdk.dk 

Ansøgningsfrist
15. august 2019

Boligkontoret Danmark søger boligrådgiver til vores afdelingskontor i Allerød-Hillerød

Har du et udpræget servicegen, og er du skarp på det administrative? Så er du måske vores nye kollega.

Som boligrådgiver i Boligkontoret Danmark bliver du en af vores frontmedarbejdere, der sammen med de øvrige kollegaer på afdelingskontoret spiller en central rolle i kontakten til vores kunder ude i boligområderne. Din hverdag er alsidig og travl, og det er afgørende, at du brænder for at yde god og kompetent service til vores beboere, bestyrelser og de boligsøgende. Samtidigt skal du løse en række administrative opgaver som f.eks. udlejninger, flytteafregninger og ekspedition af personlige og telefoniske henvendelser.

Vi er i alt 15 kollegaer, der arbejder enten på Allerød- eller Hillerød kontoret eller skiftende på Allerød eller Hillerød kontoret. Vi værner om vores fællesskab, det gode kollegaskab og kvaliteten af vores arbejde. Derfor er det vigtigt for os at finde en ny kollega, der passer ind i vores team – med din personlighed såvel som din faglighed.

Vores ideelle boligrådgiver kan sætte kryds ved det meste af det her:

• Er god til at samarbejde med mange forskellige mennesker
• Trives med at have selvstændige opgaver og er samtidigt effektiv og fleksibel
• Er serviceminded og hjælpsom
• Er god til at prioritere egne opgaver
• Tager initiativ og engagerer sig i fællesskabet og opgaverne
• Er en god formidler både mundtligt og skriftligt
• Har måske allerede kendskab til den almene sektor
• Har administrativ erfaring og/eller uddannelsesbaggrund
• Kan kommunikere på engelsk med vores fremmedsprogede beboere og boligsøgende

Fælleskab lokalt og på tværs

Du kommer til at indgå i et solidt fællesskab præget af høj trivsel, imødekommenhed og hjælpsomme kollegaer - både lokalt i Allerød/Hillerød, men også på tværs af Boligkontoret Danmarks 7 afdelingskontorer og vores hovedkontor i København, og endeligt som medarbejder i en stor udviklingsorienteret organisation, hvor visionerne er høje og fællesskabet stort.

Medarbejderne i Boligkontoret Danmark har mange forskellige baggrunde og fagligheder. Den mangfoldighed ser vi som en styrke, der gør, at vi løser opgaverne til vores kunders bedste.

Det praktiske

Den ugentlige arbejdstid er 30 timer inkl. frokost. Løn og pension fastsættes i henhold til overenskomst mellem HK og BL. Vi vil gerne have, du starter senest den 1. oktober 2019.

Har du brug for at vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte gruppeleder Helle Maglemose på telefon 73 75 77 54 eller forretningsfører Tonny Bjørn på telefon 73 75 77 55 (Tonny Bjørn er dog først at træffe efter den 12. august 2019).

Søger du et spændende, selvstændigt og afvekslende job i en uformel organisation, så send os din ansøgning og CV senest den 15. august 2019 via vores hjemmeside boligkontoret.dk - her kan du også læse mere om os.