Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 

Ansøgningsfrist
20. september 2019

Ejendomsfunktionær til Midtjysk Boligselskab (genopslag)

Midtjysk Boligselskab søger en engageret og kvalificeret ejendomsfunktionær til drift og vedligeholdelse af boligselskabets afdelinger, herunder bl.a. pasning og vedligeholdelse af grønne områder.

Du bliver en del af et team på 4 engagerede og dygtige kollegaer i primært Hammel, Ulstrup og Thorsø området, der til sammen varetager den samlede drift i boligselskabet, ligesom du får stor indflydelse på den daglige tilrettelæggelse af egne opgaver. Du vil også kunne få opgaver i vores andre driftsområder i Silkeborg og Skanderborg. Dit primære mødested vil dog være Hammel.

Dine arbejdsopgaver omhandler:

  • Tilsyn i afdelingerne
  • Pasning og vedligeholdelse af grønne områder
  • Håndværksmæssige opgaver i og på lejemål
  • Ansvar for planlægning af egne opgaver i boligforeningens afdelinger
  • Samarbejde med vores mange leverandører og håndværkere indenfor dit arbejdsområde
  • Tværfagligt samarbejde med øvrige ejendomsfunktionærer, der varetager beboerservice og bygningsvedligeholdelse
  • Snerydning og glatførebekæmpelse
  • Bopæl i Midtjylland vil være en fordel, da du vil indgå i vintertjeneste

Kvalifikationer:

  • Du har en relevant uddannelse eller erfaring, der matcher opgaverne
  • Du er en gør-det-selv mand/kvinde
  • Du kan betjene og vedligeholde maskiner og håndværktøj tilhørende faget
  • Du har erfaring med pleje og vedligeholdelse af grønne områder
  • Du har kørekort til personbil og kan stille egen bil til rådighed for kørsel if. med arbejdet
  • Du er fortrolig med IT på brugerniveau (Outlook mv.)

Vi forventer samtidig, at du:

  • arbejder selvstændig og proaktivt, men samtidig er en teamplayer
  • er udadvendt og har lyst til at udføre et servicejob
  • sætter en ære i at holde afdelingernes arealer pæne
  • har et godt humør og god tolerance overfor boligselskabets mange forskellige mennesker
  • er en god og loyal kollega på en arbejdsplads, hvor vi hjælper hinanden

Vi tilbyder:

Midtjysk Boligselskab, som administreres af Boligkontoret Danmark, tilbyder et spændende og alsidigt fuldtidsstilling med gode løn-, arbejds- og personaleforhold med mulighed for personlig udvikling og efteruddannelse. Der kan forekomme arbejde udenfor normal arbejdstid.

Du bliver omfattet af gældende overenskomst mellem ejendomsfunktionærer og BL.

Ansøgning:

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Driftsleder Bjarne Jacobsen på mail bjja@bdk.dk.

Stillingen ønskes besat snarest mulig, så send allerede nu din ansøgning med CV - dog senest den 20. september 2019. Midtjysk Boligselskab anvender Boligkontoret Danmarks rekrutteringssystem, og du skal derfor søge stillingen via Boligkontoret Danmarks hjemmeside www.bdk.dk. Her kan du læse mere om både Midtjysk Boligselskab og Boligkontoret Danmark.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt uge 39, 2019. Der vil i forbindelse med en evt. ansættelse blive indhentet en børneattest.