Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 

Ansøgningsfrist
2. oktober 2019

Ejendomsfunktionærer til Nordsjællands bedste boligselskab

I Boligselskabet Nordsjælland søger vi to nye kollegaer til vores fællesdrift, som servicerer og drifter boligselskabets 18 boligafdelinger med i alt 1.200 lejemål.

Vi er et team med 14 ejendomsfunktionærer, en driftsleder og to driftssekretærer. Sammen er vi ansvarlige for at yde en positiv og god service til beboerne og for den daglige drift og vedligeholdelse af bygninger og udearealer i boligafdelingerne.

Udover et tæt samarbejde med kollegaer i teamet byder jobbet på en bred vifte af service-vedligeholdelses- og renholdelsesopgaver. Det er f.eks. beboerservice, tilsyn med ejendommens stand, vaskerier, varmecentraler, beboerlokaler og maskinpark samt daglige opgaver med vedligeholdelse og renholdelse af afdelingerne, herunder de grønne områder.

Kan du sætte kryds ved det meste af det her, er du måske vores nye kollega:

  • Har erfaring med ejendomsservice
  • Har et stærkt og veludviklet servicegen
  • Har håndværksmæssig flair
  • Har grønne fingre og/eller erfaring med at passe grønne områder
  • Vi forventer, at du er en god teamplayer, er loyal og har gode samarbejdsevner
  • Er respektfuld, rummelig og tolerant overfor vores mange forskellige beboere
  • Er god til at finde løsninger i en travl hverdag
  • Er kvalitetsbevidst, fleksibel og kan arbejde selvstændigt - og får opgaverne afsluttet
  • Har kørekort og egen bil
  • Erfaring fra et lignende job – gerne i den almene sektor – er et plus, ligesom det er en fordel, hvis du har en håndværksmæssig bagrund

Vi stiller store krav til dine personlige og faglige kompetencer. Til gengæld tilbyder vi en spændende og afvekslende hverdag med udfordringer og plads i et godt team, hvor trivsel er i højsæde.

Det praktiske

Arbejdet foregår primært ude i de forskellige afdelinger, men det daglige udgangspunkt bliver vores nye ejendomskontor, som ligger Hillerødsholms alle 17A, 3400 Hillerød. Vi har gode arbejdsforhold, og er omfattet af gældende overenskomst mellem ejendomsfunktionærer og BL.

Arbejdstiden er 37 timer inkl. frokost og vi vil gerne have du starter senest 1. januar 2019.

Daglig leder for fællesdriften er Yousef Ayad, som kan kontaktes på telefon 29 11 01 15 på hverdage mellem kl. 9.00 og 14.00, hvis du har spørgsmål til jobbet.

Ansøgning

Boligselskabet Nordsjælland administreres af Boligkontoret Danmark, derfor skal vi have din ansøgning og CV via Boligkontoret Danmarks hjemmeside www.bdk.dk senest d. 7. november 2019.

Til orientering indhenter vi børneattest i forbindelse med ansættelse.