Boligkontoret Danmark arbejder for gode boliger og boligområder i hele Danmark. Vi er et alment andelsselskab, der udlejer ca. 33.000 boliger og bygger og administrerer boliger for vores medlemmer; en række boligselskaber og boligforeninger samt forskellige kommuner og regioner.
Læs mere om os på www.bdk.dk 

Ansøgningsfrist
19. september 2019

Boligrådgiver søges

Brænder du for at yde god og kompetent service? Har du lyst til en alsidig og spændende hverdag? Og kunne du tænke dig at arbejde i Ribe og et par dage om ugen i Bramming? Så er du måske vores nye boligrådgiver.

I samarbejde med Bramming Boligforening søger vi en udadvendt og serviceminded boligrådgiver. Du bliver en del af et solidt fællesskab – både lokalt i Ribe og i Bramming, men også på tværs af Boligkontoret Danmarks syv afdelingskontorer samt vores hovedkontor i København. Din primære arbejdsadresse bliver på vores lokalkontor i Ribe, men et par dage om ugen skal du sidde i Bramming.

Om jobbet

Du får, i samarbejde med de øvrige kollegaer på kontoret, en central rolle i kontakten med vores kunder ude i boligområderne, så det er afgørende, at du brænder for at yde god og kompetent service til beboere, bestyrelser og boligsøgende. Du kommer til at løse en række administrative opgaver som f.eks. udlejninger, flytteafregninger og ekspedition af personlige og telefoniske henvendelser, ligesom du også kommer til at bistå bl.a. driftscheferne med forskellige administrative opgaver.

Vi forestiller os, at du:

  • har administrativ erfaring og/eller uddannelsesbaggrund
  • kan kommunikere på engelsk med vores fremmedsprogede beboere og boligsøgende
  • er vant til at arbejde selvstændigt og god til at prioritere egne opgaver
  • er god til at samarbejde med mange forskellige mennesker
  • som person er serviceminded og hjælpsom
  • er effektiv og fleksibel
  • tager initiativ og engagerer sig i fællesskabet og opgaverne
  • er god til at formidle - både mundtligt og skriftligt
  • måske har kendskab til den almene sektor

Vi tilbyder

Du bliver en del af en stor udviklingsorienteret organisation, hvor visionerne er høje og fællesskabet stort. Vi værner om vores fællesskab, det gode kollegaskab og kvaliteten af vores arbejde. Derfor er det vigtigt for os at finde en ny kollega, der passer ind i vores team – med din personlighed såvel som din faglighed.

Medarbejderne i Boligkontoret Danmark har mange forskellige baggrunde og fagligheder. Den mangfoldighed ser vi som en styrke, der gør, at vi løser opgaverne til vores kunders bedste.

Den ugentlige arbejdstid er 37 timer inkl. frokost. Løn og pension fastsættes i henhold til overenskomst mellem HK og BL. Vi vil gerne have, du starter snarest muligt og senest d. 1. november 2019.

Ansøgning

Du søger stillingen ved at sende os din ansøgning og dit cv via vores hjemmeside www.bdk.dk - senest den 19. september 2019. Her kan du også læse mere om os.

Ønsker du yderligere information, eller har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte forretningsfører i Ribe Anders Fabricius på telefon 73 76 26 04 eller boligrådgiver Tina Ehmsen på telefon 73 76 26 01.