Ansøgningsfrist
21. oktober 2019
Er du erfaren med budgetter og regnskaber, og kommer du med frisk energi og lyst til sammen at forbedre arbejdsgangene for vores administrative opgaver? Så har vi jobbet til dig!
I Holbæk Boligselskab søger vi en erfaren, alsidig og engageret økonomimedarbejder, der har lyst til udfordringer inden for den almene boligsektor.
I administrationen lægger vi stor stolthed i at alle opgaver bliver løst korrekt og at tallene stemmer. Desuden har vi fokus på udvikling af opgaver og kompetencer, og hvordan vores processer kan forbedres. Vi har tæt samarbejde på tværs af afdelinger, så vi kan yde bedst mulig service og kvalitet i opgaveløsningen til vores beboere - det synes vi nemlig, gør hverdagen endnu sjovere.
Vi er i alt 28 kollegaer, der arbejder med administration, ejendomsdrift og boligsociale indsatser. Vores omgangstone er uformel, og vi værner om vores fællesskab, det gode kollegaskab og kvaliteten af vores arbejde. Derfor er det vigtigt for os at finde en ny kollega, der passer ind i vores team – med din personlighed såvel som din faglighed.
Den ugentlige arbejdstid er 37 timer inkl. frokost. Løn og pension fastsættes i henhold til overenskomst mellem HK og BL, og vi tilbyder sundhedsforsikring. Vi vil gerne have, du starter senest den 1. december 2019. Har du brug for at vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte administrationschef Jørgen Rasmussen på telefon 3120 1414 eller mail jkr@holbaekboligselskab.dk.
Vi vurderer og indkalder løbende til samtaler, så send os din ansøgning og CV hurtigst muligt, dog senest d. 21. oktober via Boligkontoret Danmarks hjemmeside www.bdk.dk. Du kan læse mere om Holbæk Boligselskab her www.holbaekboligselskab.dk.
Holbæk Boligselskab er en almen boligorganisation med ca. 2000 lejemål centralt i Holbæk. Holbæk Boligselskab samarbejder med Boligkontoret Danmark om en række administrative ydelser, herunder rekruttering.