Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 

Ansøgningsfrist
21. oktober 2019

Holbæk Boligselskab søger en talstærk og analytisk økonomimedarbejder

Er du erfaren med budgetter og regnskaber, og kommer du med frisk energi og lyst til sammen at forbedre arbejdsgangene for vores administrative opgaver? Så har vi jobbet til dig!

I Holbæk Boligselskab søger vi en erfaren, alsidig og engageret økonomimedarbejder, der har lyst til udfordringer inden for den almene boligsektor.

I administrationen lægger vi stor stolthed i at alle opgaver bliver løst korrekt og at tallene stemmer. Desuden har vi fokus på udvikling af opgaver og kompetencer, og hvordan vores processer kan forbedres. Vi har tæt samarbejde på tværs af afdelinger, så vi kan yde bedst mulig service og kvalitet i opgaveløsningen til vores beboere - det synes vi nemlig, gør hverdagen endnu sjovere.

Mere konkret kommer du til at lave følgende:

  • Udarbejdelse af regnskaber, budgetter og budgetopfølgning for vores boligafdelinger
  • Daglig bogføring, afstemninger af balanceposter og udgifter/indtægter
  • Daglig bogføring af vores bankkonti samt afstemning af samme
  • Rentetilskrivning, afstemning og opfølgning på lån
  • Samarbejde med bestyrelser, ledere og kollegaer, herunder deltagelse på afdelingsbestyrelses- og afdelingsmøder
  • Løbende have fokus på udvikling og optimering af vores arbejdsgange og processer, hvor alle bidrag og erfaringsudveksling værdsættes

Vores ideelle økonomimedarbejder kan sætte kryds ved det meste af det her:

  • Er regnskabsuddannet og har solid økonomierfaring fra en lignende stilling
  • Kan lide daglig rutine i arbejdsopgaverne, samtidig med at du synes, det er spændende at bidrage til at udvikle og forbedre nuværende processer
  • Er rutineret bruger af MS Excel, og har erfaring med at arbejde i økonomisystemer. Vi anvender UNIK Bolig 4. Det er en fordel, hvis du har kendskab til dette
  • Lægger vægt på at give god service og overholde deadlines
  • Selvstændig og god til at planlægge, prioritere og strukturere dine opgaver i en travl hverdag
  • Er god til at samarbejde med mange forskellige mennesker
  • Er serviceminded og hjælpsom
  • Tager initiativ og engagerer sig i fællesskabet og opgaverne

Hvem er vi?

Vi er i alt 28 kollegaer, der arbejder med administration, ejendomsdrift og boligsociale indsatser. Vores omgangstone er uformel, og vi værner om vores fællesskab, det gode kollegaskab og kvaliteten af vores arbejde. Derfor er det vigtigt for os at finde en ny kollega, der passer ind i vores team – med din personlighed såvel som din faglighed.

Det praktiske

Den ugentlige arbejdstid er 37 timer inkl. frokost. Løn og pension fastsættes i henhold til overenskomst mellem HK og BL, og vi tilbyder sundhedsforsikring. Vi vil gerne have, du starter senest den 1. december 2019. Har du brug for at vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte administrationschef Jørgen Rasmussen på telefon 3120 1414 eller mail jkr@holbaekboligselskab.dk.

Vi vurderer og indkalder løbende til samtaler, så send os din ansøgning og CV hurtigst muligt, dog senest d. 21. oktober via Boligkontoret Danmarks hjemmeside www.bdk.dk. Du kan læse mere om Holbæk Boligselskab her www.holbaekboligselskab.dk.

 

Holbæk Boligselskab er en almen boligorganisation med ca. 2000 lejemål centralt i Holbæk. Holbæk Boligselskab samarbejder med Boligkontoret Danmark om en række administrative ydelser, herunder rekruttering.