Ansøgningsfrist
28. februar 2020
Se her hvis du søger et udfordrende, alsidigt og afvekslende job!
Vi søger en ejendomsmester til Ribe Boligforenings boligafdelinger beliggende i Ribe og omegn.Der er i alt ca. 1.150 lejemål fordelt på 30 boligafdelinger.
Du får ansvaret for den daglige personaleledelse af selskabets pt. 9 medarbejdere samt ansvaret for at sikre en effektiv og professionel drift på tværs af afdelingerne. Herudover har Ribe Boligforening en boligsocialvicevært ansat, som du vil få et tæt dagligt samarbejde med.
For at få succes i jobbet er det væsentligt, at du er en tydelig og robust leder, der bevarer overblikket i en travl hverdag, ligesom du er god til at kommunikere, uddelegere og samarbejde på tværs af afdelingerne.
Herudover får du bl.a. ansvaret for drift og vedligeholdelse af afdelingerne herunder:
Hvad forventer vi af dig?
Praktiske informationer
Arbejdets udgangspunkt vil være vores kontor i Ribe. Vi har gode personaleforhold med blandt andet sundhedsforsikring og lønnen fastsættes iht. gældende overenskomst for ejendomsservice mellem BL og Ejendoms- og Servicefunktionærernes Landssammenslutning.
Der kan forekomme arbejde udenfor normal arbejdstid - primært i forbindelse med beboer- og bestyrelsesmøder.
Ansøgning
Vil du høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte driftschef Kristian Bechsgård på telefon 20 32 56 68.
Ribe Boligforening administreres af Boligkontoret Danmark, og du kommer til at referere til en driftschef fra Boligkontoret Danmarks afdelingskontor i Ribe.
Send os din ansøgning og dit CV senest den 28. februar 2020 kl. 24.00 via Boligkontoret Danmarks hjemmeside www.bdk.dk. Vi behandler løbende ansøgninger, og samtaler forventes at blive gennemført i uge 12, 2020.
Til orientering indhenter straffe- og børneattest ved evt. ansættelse.
Ansættelse vil være fra den 1. maj 2020.