Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 

Ansøgningsfrist
28. februar 2020

Ejendomsmester til Ribe Boligforening

Se her hvis du søger et udfordrende, alsidigt og afvekslende job!

Vi søger en ejendomsmester til Ribe Boligforenings boligafdelinger beliggende i Ribe og omegn.Der er i alt ca. 1.150 lejemål fordelt på 30 boligafdelinger.

Du får ansvaret for den daglige personaleledelse af selskabets pt. 9 medarbejdere samt ansvaret for at sikre en effektiv og professionel drift på tværs af afdelingerne. Herudover har Ribe Boligforening en boligsocialvicevært ansat, som du vil få et tæt dagligt samarbejde med. 

For at få succes i jobbet er det væsentligt, at du er en tydelig og robust leder, der bevarer overblikket i en travl hverdag, ligesom du er god til at kommunikere, uddelegere og samarbejde på tværs af afdelingerne.

Herudover får du bl.a. ansvaret for drift og vedligeholdelse af afdelingerne herunder:

  • planlægning og gennemførelse af vedligeholdelsesopgaver
  • tilsyn med de udførte arbejder
  • styring og rekvirering af håndværkere
  • syn af lejemål
  • beboerservice
  • forsikringssager

Hvad forventer vi af dig?

  • Du har erfaring med ledelse - gerne fra et lignende job i den almene sektor
  • Du har en håndværksmæssig baggrund og gerne en socialfaglig baggrund
  • Du er robust og udøver en klar og synlig ledelsesstil
  • Du har gode samarbejdsevner og kan indgå i relationer med mennesker med vidt forskellige baggrunde
  • Du er en god kommunikator og velformuleret i både tale og skrift
  • Du kan udføre ledende sekretæropgaver for selskabet, afdelinger og bestyrelser
  • Du er serviceminded
  • Du har kendskab til og forståelse for budgetter og regnskaber
  • Du er fortrolig med de gængse IT programmer
  • Du skal have kørekort

Praktiske informationer

Arbejdets udgangspunkt vil være vores kontor i Ribe. Vi har gode personaleforhold med blandt andet sundhedsforsikring og lønnen fastsættes iht. gældende overenskomst for ejendomsservice mellem BL og Ejendoms- og Servicefunktionærernes Landssammenslutning.

Der kan forekomme arbejde udenfor normal arbejdstid - primært i forbindelse med beboer- og bestyrelsesmøder.

Ansøgning

Vil du høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte driftschef Kristian Bechsgård på telefon 20 32 56 68.

Ribe Boligforening administreres af Boligkontoret Danmark, og du kommer til at referere til en driftschef fra Boligkontoret Danmarks afdelingskontor i Ribe.

Send os din ansøgning og dit CV senest den 28. februar 2020 kl. 24.00 via Boligkontoret Danmarks hjemmeside www.bdk.dk. Vi behandler løbende ansøgninger, og samtaler forventes at blive gennemført i uge 12, 2020.

Til orientering indhenter straffe- og børneattest ved evt. ansættelse.

Ansættelse vil være fra den 1. maj 2020.