Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 

Ansøgningsfrist
6. februar 2020

Ejendomsfunktionær til Midtjysk Boligselskab

Midtjysk Boligselskab søger en engageret og kvalificeret ejendomsfunktionær til drift og vedligeholdelse af boligselskabets afdelinger, herunder pasning og vedligeholdelse af grønne områder.

Du bliver en del af et team på 5 engagerede og dygtige kollegaer, hvor du får stor indflydelse på den daglige tilrettelæggelse af egne opgaver. Dit primære mødested og driftsområde bliver i Skanderborg, men du kan også få opgaver i driftsområderne Silkeborg og Hammel.

De primære arbejdsopgaver er:

  • Tilsyn i afdelingerne
  • Pasning og vedligeholdelse af grønne områder
  • Håndværksmæssige opgaver i lejemål
  • Ansvar for planlægning af egne opgaver i boligforeningens afdelinger i samarbejde med team og leder
  • Samarbejde med vores mange leverandører og håndværkere indenfor dit arbejdsområde
  • Tværfagligt samarbejde med øvrige ejendomsfunktionærer, der varetager beboerservice og bygningsvedligeholdelse
  • Snerydning og glatførebekæmpelse
  • Der kan forekomme arbejde udenfor normal arbejdstid

Vi forestiller os en kollega med følgende faglige kvalifikationer:

  • Du har en relevant uddannelse eller erfaring, der matcher opgaverne
  • Du er en gør det selv mand/kvinde
  • Du kan betjene og vedligeholde maskiner og håndværktøj tilhørende faget
  • Du har erfaring med pleje og vedligeholdelse af grønne områder
  • Du er fortrolig med IT på brugerniveau og bruger ubesværet IPad og smartphone som arbejdsredskab (vi benytter e-drift, hvor du får arbejdsopgaver ind på din mobiltelefon)

Som person er du loyal og bidrager naturligt til fællesskabet og teamet – samtidigt arbejder du selvstændigt og proaktivt. Du er udadvendt og har lyst til at udføre service i topklasse. Vi sætter en ære i at holde boligafdelingernes arealer pæne, det forventer vi også at du gør. Det er også vigtigt, at du med højt humør og tolerance, møder de mange forskellige mennesker, der bor hos os.

Det er en fordel, hvis du har bopæl i Midtjylland, da du kommer til at indgå i vintertjeneste. Du skal desuden have kørekort og stille egen bil til rådighed for kørsel. Vi afregner kørsel efter statens takster.

Vi tilbyder:

Midtjysk Boligselskab, som administreres af Boligkontoret Danmark, tilbyder et spændende og alsidigt 37 timers fuldtidsjob med gode løn-, arbejds- og personaleforhold med mulighed for personlig udvikling og efteruddannelse.

Du bliver omfattet af gældende overenskomst for området.

Ansøgning:

Vi vil gerne have du starter 1. april 2020, så send os din ansøgning og CV senest d. 6. februar 2020 via Boligkontoret Danmarks hjemmeside www.bdk.dk. Her kan du også læse mere om Midtjysk Boligselskab.

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte driftsleder Bjarne Jacobsen på mail bjja@bdk.dk.

Vi holder ansættelsessamtaler i uge 8. Til orientering indhenter vi børneattest i forbindelse med ansættelse.