Ansøgningsfrist
15. april 2020
Vi søger en byggeteknisk konsulent, der i samarbejde med vores andre energi- og byggetekniske konsulenter rundt om i landet, selvstændigt skal udarbejde tilstandsvurderinger af vores mange boligafdelinger i Syd- og Midtjylland. Tilstandsvurderingerne skal danne grundlag for nye 30 årige drifts- og vedligeholdelsesplaner. Formålet er at samle viden på tværs af fagområder, så vores medlemmer får det bedst mulige overblik over kommende renoverings- og vedligeholdelsesarbejder samt mulige energiforbedringer.
Med din faglighed kommer du til at spille en vigtig rolle i genopretning og kvalitetssikring af vores drifts- og vedligeholdelsesplaner, som alle skal løftes fra 10 årige til 30 årige planer. En stor del af jobbet kommer til at foregå lokalt på vores ejendomskontorer og de tilhørende boligafdelinger. Derfor er det vigtigt, at du trives i en udadvendt rolle og er god til at samarbejde med mange forskellige mennesker på mange niveauer. Mere konkret indebærer jobbet at du:
Dit arbejdssted er på vores afdelingskontor i Ribe, men en stor del af arbejdet foregår i boligafdelingerne i Syd- og Midtjylland. Derfor er det nødvendigt, at du har kørekort, og selv kan stille bil til rådighed. Kørsel afregnes efter statens takster.
Samarbejde og kommunikation med beboervalgte, er en vigtig del af jobbet. Derfor kommer du længst, hvis du har politisk tæft, og du synes, det er spændende at være i en politisk ledet organisation med mange forskellige interesser. Samtidigt er du god til at skabe relationer og møder andre med naturlig respekt og åbenhed. Møder du modvind og modstand, klarer du det uden at miste handlekraften. Det er vigtigt for os, at du er moden, stabil og har vilje til at indgå i et engageret samarbejde, hvor vi har høj faglighed, udstrakt ansvar og stor selvstændighed i opgaveløsning og planlægning af arbejdet. Vi forestiller os, at du kan sætte flueben ved det meste af følgende:
Du kommer til at referere til Driftssekretariatet på Hovedkontoret i København, men vil have din daglige gang blandt kollegaerne på afdelingskontoret i Ribe. Du bliver en del af et større team med mange fagligheder, og derfor er det vigtigt for os, at du kan bidrage til at bevare vores gode samarbejde og fællesskab. Vores høje faglighed, gode humør og kollegiale støtte skaber trivsel i en travl hverdag med masser af udfordringer. Arbejdsmiljøet er uformelt, og vi har gode arbejdsforhold og personalegoder. Du får løn efter overenskomst og kvalifikationer.
Har du de rette kompetencer, og kan du se dig selv som vores nye kollega? Så send os din ansøgning og CV senest d. 15. april 2020 via vores hjemmeside www.bdk.dk. Her kan du også læse mere om os.
Vi forventer at holde samtaler umiddelbart efter ansøgningsfristen. Ansættelsesstart afstemmes efter dine nuværende forhold.
Ønsker du at vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte fagleder i Driftssekretariatet Dea Melbye på telefon 51 41 21 50 eller souschef Adam Andersen på telefon 40 33 80 89.