Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 

Ansøgningsfrist
14. juni 2020

Fællesdriftsleder til Midtjysk Boligselskab

I Midtjysk Boligselskab arbejder vi på at styrke den lokale fællesdrift, der omfatter 2156 boliger i 76 boligafdelinger. Vi søger derfor en fællesdriftsleder, der med tydelig ledelse, stor driftsmæssig faglighed og administrativ ekspertise kan gå forrest i denne proces.

Som fællesdriftsleder bliver dine primære opgaver en kombination af ledelse af boligselskabets ansatte, koordinering og uddelegering af daglige driftsopgaver, administrative opgaver samt projektstyring og fremdrift af projektet omkring styrkelse og optimering af driften. Du får ledelsen af boligselskabets 19 ejendomsfunktionærer, en driftsleder og en driftsassistent.

Det er væsentligt, at du i samspil med driftsarbejdet, har stort fokus på service og er god til at samarbejde og skabe relationer til både dine medarbejdere, boligselskabets bestyrelser og beboere.

Kan du sætte krydse ved det meste af det her, er du måske vores nye driftsleder?

  • Ledererfaring og motiverer dine medarbejdere med naturlig autoritet
  • Solid viden om drift – gerne fra den almene sektor
  • Godt til hurtigt at skabe dig det store overblik og sikre fremdrift i løsning af opgaverne
  • Proaktiv ift. at støtte og vejlede bestyrelser og kolleger i forhold til driftsrelaterede opgaver
  • Håndværksmæssig og/eller byggeteknisk baggrund
  • Ser service af beboere og bestyrelser som en naturlig og væsentlig del af jobbet
  • Trives med formidling og kommunikation til mange forskellige mennesker i forskellige sammenhænge - både i skrift og tale
  • Administrativ erfaring og gerne kendskab til EG bolig
  • Politisk tæft og navigerer ubesværet i en politisk/medlemsstyret organisation
  • Ser samarbejde på tværs af forskellige faggrupper som en styrke i opgaveløsningen

Jobbet er mangfoldigt og omfatter blandt andet:

  • Ansvar for den daglige drift af boligselskabets 76 afdelinger
  • Daglig ledelse af ejendomsfunktionærerne, herunder opgavekoordinering og udarbejdelse af arbejdsplaner med fokus på effektiv drift
  • Tæt samarbejde med den øvrige driftsledelse og beboerdemokratiet omkring den daglige drift
  • Ansvar for at bygninger og områder vedligeholdes og fremstår præsentable
  • Samarbejde og kontakt med bestyrelser, beboere, leverandører og andre, både eksterne og interne, samarbejdspartnere, herunder hjemtagelse at mindre tilbud
  • Diverse administrative opgaver
  • Deltagelse i aftenmøder

Da boligafdelingerne ligger spredt i et større geografisk område mellem Horsens, Nørre Snede, Hammel, Silkeborg, Skanderborg og Samsø, har du brug for egen bil. Vi afregner kilometer efter statens takster.

Om os

Midtjysk Boligselskab administreres af Boligkontoret Danmark, som har et afdelingskontor i Silkeborg. Her får du din primære arbejdsplads, men du vil også hver uge have arbejdsdage, der starter ude i boligafdelingerne. 

Jobbet er spændende og opgaverne mangfoldige. Vi har gode medarbejderforhold og personalegoder, blandt andet en sundhedsordning. Din lønpakke fastsættes i henhold til gældende overenskomst mellem ESL og Dansk Erhverv.Vil du vide mere om jobbet kan du kontakte forretningsfører Annemette Lehmann Bøgh på telefon 4280 0340 eller mail anlb@bdk.dk. 

Ansøgningsfrist

Send os din ansøgning og CV senest d. 14. juni 2020 via Boligkontoret Danmarks hjemmeside www.bdk.dk. Her kan du også læse mere om Midtjysk Boligselskab. Vi holder samtaler d. 19. juni og d. 24. juni.

Til orientering indhenter vi børneattest ved ansættelse.