Ansøgningsfrist
14. juni 2020
I Midtjysk Boligselskab arbejder vi på at styrke den lokale fællesdrift, der omfatter 2156 boliger i 76 boligafdelinger. Vi søger derfor en fællesdriftsleder, der med tydelig ledelse, stor driftsmæssig faglighed og administrativ ekspertise kan gå forrest i denne proces.
Som fællesdriftsleder bliver dine primære opgaver en kombination af ledelse af boligselskabets ansatte, koordinering og uddelegering af daglige driftsopgaver, administrative opgaver samt projektstyring og fremdrift af projektet omkring styrkelse og optimering af driften. Du får ledelsen af boligselskabets 19 ejendomsfunktionærer, en driftsleder og en driftsassistent.
Det er væsentligt, at du i samspil med driftsarbejdet, har stort fokus på service og er god til at samarbejde og skabe relationer til både dine medarbejdere, boligselskabets bestyrelser og beboere.
Da boligafdelingerne ligger spredt i et større geografisk område mellem Horsens, Nørre Snede, Hammel, Silkeborg, Skanderborg og Samsø, har du brug for egen bil. Vi afregner kilometer efter statens takster.
Midtjysk Boligselskab administreres af Boligkontoret Danmark, som har et afdelingskontor i Silkeborg. Her får du din primære arbejdsplads, men du vil også hver uge have arbejdsdage, der starter ude i boligafdelingerne.
Jobbet er spændende og opgaverne mangfoldige. Vi har gode medarbejderforhold og personalegoder, blandt andet en sundhedsordning. Din lønpakke fastsættes i henhold til gældende overenskomst mellem ESL og Dansk Erhverv.Vil du vide mere om jobbet kan du kontakte forretningsfører Annemette Lehmann Bøgh på telefon 4280 0340 eller mail anlb@bdk.dk.
Send os din ansøgning og CV senest d. 14. juni 2020 via Boligkontoret Danmarks hjemmeside www.bdk.dk. Her kan du også læse mere om Midtjysk Boligselskab. Vi holder samtaler d. 19. juni og d. 24. juni.
Til orientering indhenter vi børneattest ved ansættelse.