Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 

Ansøgningsfrist
14. januar 2021

Interesserer du dig for digital kommunikation og har du en velpakket digital værktøjskasse?

Til vores kommunikations- og marketingafdeling søger Boligkontoret Danmark en dygtig projektmedarbejder under uddannelse på ca.15 timer om ugen, som kan drifte og forbedre kommunikationen på vores websider og tænke digitale muligheder sammen med brugernes behov.

Brænder du for at arbejde med digital kommunikation, og har du fingeren på pulsen, når det kommer til værdiskabende webkommunikation og sammenhænge med sociale medier? Du har måske allerede erfaring med at arbejde i CMS-systemer, Google Analytics og med SEO?

Så kan vi tilbyde dig det helt rette studenterjob med masser af ansvar og frihed. Vi står over for at skulle opruste inden for vores webkommunikation, så den kan optimeres i forhold til nye krav inden for webtilgængelighed og søgemaskiner. Jobbet er i første omgang inden for en 1-årig periode, men med evt. mulighed for forlængelse.

Du bliver en del af et tæt arbejdende team på i alt 7 medarbejdere, der har ansvaret for kommunikationen udadtil på vores forskellige digitale og analoge medieplatforme, den interne kommunikation i organisationen, presse, sociale medier, markedsføring og markedsanalyser. Som en del af en politisk ledet organisation er vores afdeling i tæt samarbejde med både direktion og bestyrelser. Og du vil skulle referere til kommunikations- og marketingchefen.

Vi lægger ikke skjul på, at arbejdstempoet til tider er meget højt. Du skal derfor kunne bevare overblikket, når der er fart på. Samtidig arbejder vi struktureret, hvorfor du skal kunne trives med deadlines.

Til gengæld kan vi tilbyde et arbejde i et uformelt miljø med en stor grad af frihed, hvor der selvfølgelig er fleksibilitet i forhold til dine studieplaner. Vi passer på vores fællesskab, og vi kan lide at udfordre hinanden. En god dag hos os er fyldt med konstruktivt samarbejde, et godt grin og positiv kundefeedback.

Din profil

  • Du er i gang med en videregående uddannelse inden for kommunikation og it med fokus på eksempelvis webkommunikation, digitale medier og -design, webudvikling eller andet
  • Du kan tænke digitale muligheder sammen med brugernes behov
  • Du har flair for sammenhængende webkommunikation på tværs af flere kanaler
  • Du har ingen problemer med at sætte dig ind i nye softwaresystemer
  • Du synes, det er sjovt at gå i detaljer og ’nørde’ med dem
  • Du skriver dansk flydende og sikkert, og du kan formulere dig klart og tydeligt
  • Du er pligtopfyldende

Dine ansvarsområder:

  • Opdatere og udvikle vores websider og sikre den gode brugeroplevelse
  • Gennemgå vores websider med henblik på overholdelse af tilgængelighedskravene
  • Arbejde med SEO og Google Analytics
  • Arbejde med integrationen mellem vores websider og sociale medier
  • Arbejde med optimering af vores billeddatabase og mediearkiv
  • Opsøge viden om de nyeste teknologier og tendenser inden for digital kommunikation

Om os

Vi er knap 200 medarbejdere i Boligkontoret Danmark, som arbejder enten på vores hovedkontor i København eller på et af vores 7 afdelingskontorer rundt om i landet. Vi administrerer og opfører lejeboliger for boligselskaber, boligforeninger og kommuner. P.t. er det omkring 30.000 lejeboliger på landsplan.

Vores primære kundegrupper er de boligsøgende, beboerne og bestyrelserne i de boligforeninger og boligselskaber, vi administrerer.

Kommunikations- og marketingafdelingen har til huse på vores hovedkontor med en god kantineordning på Havneholmen 21, Købehavn V bag ved Fisketorvet.

Arbejdstid

Projektmedarbejderstillingen er en 15-20 timer stilling fordelt på 2-3 dage om ugen. I første omgang i en 1-årig periode, men med evt. mulighed for forlængelse.

Ansættelsessamtaler

Holdes i uge 4.

Ansøgningsfrist

Send ansøgningen, så vi har den senest den 14. januar 2021. Vedlæg gerne dokumentation for tidligere studenterjobs og gerne referencer. Læs mere om os på www.bdk.dk eller kontakt kommunikations- og marketingchef Karina Lauridsen, kala@bdk.dk, tlf. 2362 9505, hvis du vil vide mere.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”Søg stillingen” og vedhæft din ansøgning og dit CV.

Vi håber at have fundet en egnet projektmedarbejder til at starte hos os senest den 1. marts 2021, men gerne før.