Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 

Ansøgningsfrist
3. februar 2021

Er du Boligkontoret Danmarks nye byggetekniske konsulent?

Vi søger en administrativ stærk byggeteknisk konsulent med stor faglighed til brobygning mellem byggeri og drift for Boligkontoret Danmarks medlemmer. Du får ansvaret for samarbejdet med byggeskadefonden, udvikling af vores koncepter for IKT og skal bidrage til fremtidssikring af vores mange ejendomme. Det er vigtigt at du er stærk administrativt og trives med en hverdag på kontoret.

En udadvendt rolle med drift, samarbejde og din faglighed i fokus

Med din faglighed og stærke administrative kompetencer vil du spille en vigtig rolle i oversættelse og kvalitetssikring af tilsynsrapporterne fra Byggeskadefonden, ligesom du vil deltage på besigtigelser sammen med Byggeskadefonden.

En del af jobbet kommer til at foregå lokalt på vores ejendomskontorer og de tilhørende boligafdelinger. Derfor er det vigtigt, at du trives i en udadvendt rolle og er god til at samarbejde med mange forskellige mennesker på mange niveauer.

Mere konkret indebærer jobbet:

  • Deltagelse og håndtering af tilsynsrapporter fra byggeskadefonden
  • Kvalitetssikring af DV / KS materiale på byggesager samt opdatering af DV-planer
  • Implementerer resultaterne i vores boligadministrationssystem
  • Faglig sparringspartner for vores lokale driftsmedarbejdere
  • Udvikling af nye tværgående processer for samarbejdet mellem byg og drift
  • Deltage i udvikling af et nyt digitalt tegningsarkiv
  • Indhentning af tilbud på el- og kloakscreening
  • Opdatering og arkivering af byggeteknisk materiale

Dit arbejdssted er på vores kontor i København, men du skal forvente kørsel til hele landet. Derfor er det nødvendigt, at du har kørekort, og selv kan stille bil til rådighed. Kørsel afregnes efter statens takster.

Din personlighed er lige så vigtig som din faglighed og erfaring

For os er det vigtigt, at du er god til at skabe relationer og møder andre med naturlig respekt og åbenhed. Møder du modvind og modstand, klarer du det uden at miste handlekraften. Det er vigtigt for os, at du er moden, stabil og har vilje til at indgå i et engageret samarbejde, hvor vi har høj faglighed, udstrakt ansvar og stor selvstændighed i opgaveløsning og planlægning af arbejdet.

Vi vil rigtigt gerne se dig til en personlig samtale hvis du kan sætte flueben ved det meste af følgende:

  • Uddannelse som bygningskonstruktør, bygningsingeniør eller tilsvarende
  • Solid indsigt i det fagtekniske område, og kendskab til rammebetingelserne i dansk byggeri
  • Erfaring og faglig viden om bygningsdrift
  • Erfaring med kvalitetssikring af byggeri
  • Kompetent formidler – både mundligt og skriftligt
  • Det er et plus, hvis du tidligere har arbejdet med byggeskadefonden

Et stærkt fællesskab både lokalt og på tværs

Du bliver en del af et større team med mange fagligheder, og derfor er det vigtigt for os, at du kan bidrage til at bevare vores gode samarbejde og fællesskab. Vores høje faglighed, gode humør og kollegiale støtte skaber trivsel i en travl hverdag. Arbejdsmiljøet er uformelt, og vi har gode arbejdsforhold og personalegoder. Du får løn efter overenskomst og kvalifikationer.

Ønsker du at vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte fagleder i Driftssekretariatet Dea Melbye på telefon 51 41 21 50 eller driftssekretariatschef Adam Andersen på telefon 40 33 80 89.

Hvad gør du nu?

Har du de rette kompetencer, og kan du se dig selv som vores nye kollega? Så send os din ansøgning og CV senest den 3. februar 2021 ved at trykke på ”søg stillingen”. På vores hjemmeside www.bdk.dk kan du læse mere om os.

Vi forventer at holde samtaler umiddelbart efter ansøgningsfristen. Ansættelsesstart afstemmes efter dine nuværende forhold.