Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 
Del på

Administrativ medarbejder til Boligkontoret Danmarks driftssekretariat

Motiveres du af at gøre en forskel? Er du struktureret, og trives du med administrative opgaver? Så er du måske vores nye administrative medarbejder.

Du bliver ansat i Driftssekretariatet, som er en tværgående stabsfunktion. Her understøtter vi vores lokale boligselskaber i arbejdet med opgaver såsom planlægning af bygningsvedligehold, implementering af driftssystemer og undervisning. Driftssekretariatet betjener ydermere direktionen og vores bestyrelse med oplæg, statistik og strategiske overvejelser i forhold til den fremtidige løsning af vores kerneopgaver.

Dine arbejdsopgaver

Dine arbejdsopgaver kommer til at spænde vidt og indebærer primært det daglige ansvar for kontakt med vores ejendomsledere og beboere i forbindelse med et stort nyt projekt. Du vil også få et selvstændigt ansvar for koordinering og opfølgning på dele af projektet. Stillingen indeholder en del administrative ad hoc opgaver, dertil kommer løbende opdatering af diverse styringsredskaber og administrativ støtte til vores byggetekniske medarbejdere. Du skal have lyst til at arbejde i en afdeling, hvor vi arbejder med meget forskellige projekter dog med den fællesnævner, at de alle søger at give vores mange beboere de bedste rammer for et godt boligliv.

Mere konkret indebærer jobbet:

  • Varsling og beboerkontakt
  • Planlægning og opfølgning på aftaler i driften
  • Håndtering af tilsynsrapporter fra byggeskadefonden
  • Implementerer resultaterne i vores boligadministrationssystem
  • Opdatering af vores drifts- og vedligeholdelsesplaner
  • Deltagelse i udvikling af nye tværgående processer for samarbejdet mellem Byggeprojekter og drift af boligafdelingerne.
  • Deltagelse i udvikling af et nyt digitalt tegningsarkiv
  • Opdatering og arkivering af byggeteknisk materiale

Indimellem går det stærkt, og det er derfor vigtigt, at du har et godt overblik og kan reagere på de opgaver og behov, der måtte opstå. I stillingen vil du få mulighed for både faglig og personlig udvikling, og der er gode muligheder for at afprøve forskellige kompetencer.

Vi forventer, at du:

  • har et stort servicegen og trives i dialogen med kollegaerne på tværs af vores decentrale organisation
  • er kontoruddannet og/eller har erfaring fra en tilsvarende jobfunktion
  • er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt
  • har gode samarbejdsevner og er løsningsorienteret
  • er struktureret, serviceminded, udadvendt og engageret
  • er initiativrig og selvkørende
  • har stærke it-kundskaber gerne med kendskab til EG bolig eller Unik
  • det er en fordel hvis du har kendskab til ejendomsdrift eller byggeri

Vi tilbyder

  • En spændende stilling med høj grad af selvstændighed
  • Gode løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst og kvalifikationer
  • En uformel omgangstone og et godt fagligt og socialt miljø både i afdelingen og i hele Boligkontoret Danmark
  • En arbejdsplads centralt beliggende på Havneholmen 21 i København

Ønsker du at vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte fagleder i Driftssekretariatet Dea Melbye på telefon 51 41 21 50 eller driftssekretariatschef Adam Andersen på telefon 40 33 80 89.

Hvad gør du nu?

Har du de rette kompetencer, og kan du se dig selv som vores nye kollega? Så send os din ansøgning og CV senest den 27 januar 2021 ved at trykke på ”Søg stillingen”. Du kan læse mere om os på vores hjemmeside www.bdk.dk.

Vi forventer at holde samtaler umiddelbart efter ansøgningsfristen. Ansættelsesstart afstemmes efter dine nuværende forhold.

Ansøgningsfrist: 27-01-2021

Powered by JobNext