Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 

Ansøgningsfrist
31. januar 2021

Ejendomsfunktionær til fællesdriften i Lillerød Boligforening

Sammen med vores fire velfungerende teams af ejendomsfunktionærer, en daglig ansvarlig, en ledende ejendomsfunktionær og fællesdriftens administrative personale bliver du ansvarlig for at yde en positiv og god service til beboerne og for den daglige drift og vedligeholdelse af bygninger og udearealer i vores 24 boligafdelinger. Fællesdrift betyder, at vi løser opgaverne på tværs af vores boligafdelinger under hensyn til boligafdelingernes behov og medarbejdernes kompetencer. Vores udgangspunkt er fællesdriftens ejendomskontor, som ligger Uglevang 2A i Allerød.

Jobbet byder på en bred vifte af service-, vedligeholdelses- og renholdelsesopgaver. Det er f.eks. beboerservice, tilsyn med ejendommens stand, vaskerier, varmecentraler, beboerlokaler og maskiner samt daglige opgaver med vedligeholdelse og renholdelse af afdelingerne herunder affald og de grønne områder.

Vi forestiller os en kollega med følgende faglige kvalifikationer:

  • Du har en håndværksmæssig baggrund eller flair herfor
  • Du har erfaring med ejendomsservice – gerne fra den almene sektor
  • Du har erfaring med pleje og vedligeholdelse af grønne områder
  • Du har erfaring med flytte- og indflytningssyn samt øvrige opgaver i forbindelse med dette - vi benytter E-Syn
  • Du er fortrolig med IT på brugerniveau

Som person er du loyal og bidrager naturligt til fællesskabet og teamet – samtidigt arbejder du selvstændigt og proaktivt. Du er udadvendt og har lyst til at udføre service i topklasse. Vi sætter en ære i at holde boligafdelingernes arealer pæne, det forventer vi også, at du gør. Det er også vigtigt, at du med højt humør og tolerance møder de mange forskellige mennesker, der bor hos os.

Det er desuden et krav, at du har kørekort, da du nogle gange kommer til at køre mellem afdelingerne. Kørsel i egen bil bliver afregnet efter statens takster.

Vi tilbyder

Vi stiller store krav til dine personlige og faglige kompetencer. Til gengæld tilbyder vi spændende og afvekslende udfordringer, et stærkt fællesskab og høj grad af frihed til at planlægge hverdagens opgaver.

Lillerød Boligforening, som administreres af Boligkontoret Danmark, tilbyder et spændende og alsidigt 37 timers fuldtidsjob med gode løn-, arbejds- og personaleforhold herunder sundhedsordning og mulighed for personlig udvikling og efteruddannelse. Du bliver omfattet af gældende overenskomst for området.

Vil du vide mere om jobbet, er du meget velkommen til at kontakte ejendomsleder Jakob Rastén på telefon 20 10 17 95.

Ansøgningsfrist

Kan du se dig selv som en del af vores hold, så send os din ansøgning og CV senest den 31. januar 2021 ved at trykke på ”Søg stillingen”. Du kan læse mere om Boligkontoret Danmark og Lillerød Boligforening på www.bdk.dk.

Vi ønsker jobbet besat snarest muligt og senest den 1. april 2021.

Vi gør opmærksom på, at vi indhenter børneattest ved evt. ansættelse.