Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 

Ansøgningsfrist
17. januar 2022

Ejendomsfunktionær til Boligselskabet Strandparken i Dragør

Er du serviceorienteret og har flair for små reparationer? Trives du med at hjælpe beboere og sørge for at boliger fungerer godt? Så er du måske den ejendomsfunktionær, vi står og mangler!

Sammen med vores team af 6 velfungerende ejendomsfunktionærer, 1 kontormedarbejder, 1 driftsleder og driftsforretningsfører skal du være med til at yde en positiv og god service til vores beboere samt varetage opgaver med vedligeholdelse af vores bygninger og grønne områder.

Opgaverne bliver løst på tværs af vores 10 afdelinger under hensyntagen til afdelingernes behov og kollegernes kompetencer.

Opgaver

Din primære arbejdsopgaver vil være mindre håndværksmæssige opgaver i køkkener, badeværelser og andre steder, herunder mindre VVS arbejde

Derudover har du sammen med kollegerne bl.a. følgende opgaver:

  • Pasning og vedligehold af grønne områder og udearealer
  • Tilsyn med varmecentraler, vaskerier og beboerlokaler
  • Deltage i snerydning, hvor aften- og weekendarbejde kan forekomme
  • Hjælpe med at vedligeholde bygningernes tekniske installationer og maskinpark

Vi vil gerne have en medarbejder, med:

  • flair for håndværksmæssige opgaver
  • interesse for VVS arbejde og lyst til at styrke sine færdigheder
  • flair for service og pleje af grønne områder
  • fortrolighed med IT på brugerniveau
  • tænker fleksibelt og vil være med til at udvikle arbejdspladsen
  • er god til at arbejde i team, men kan også arbejde selvstændigt
  • kan prioritere dine opgaver og hjælper gerne hvor du kan
  • er imødekommende, loyal og kan tale med mennesker i forskellige samfundslag

Det er et krav, at du har kørekort, da du nogle gange kommer til at køre imellem afdelingerne. Kørsel i egen bil afregnes efter statens takster.

Det er en fordel, men ikke en betingelse, at du har en håndværksmæssig baggrund eller en uddannelse som ejendomsservicetekniker eller erfaring fra den almene sektor.

Vi tilbyder dig

Boligselskabet Strandparken administreres af Boligkontoret Danmark, og du tilbydes et spændende og alsidigt 37 timers fuldtidsjob med gode løn-, arbejds-, og personaleforhold, herunder sundhedsforsikring. Du omfattes af gældende overenskomst på området.

For en kommende medarbejder, der har lyst og flair for håndværksmæssige samt grønne opgaver, men ikke uddannelse, vil vi tilbyde efteruddannelse.

Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte driftsforretningsfører Torben Eriksen på tlf. 40 21 25 93 eller mail teri@bdk.dk

Ansøgning

Send os din ansøgning og CV senest den 17. januar 2022 ved at trykke på ”søg stillingen”. På vores hjemmeside www.bdk.dk kan du læse mere om Boligkontoret Danmark og Boligselskabet Strandparken.

Ansættelsesstart afstemmes efter dine nuværende forhold, men vi ønsker os, at du starter i jobbet senest den 1. marts 2022.