Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 

Ansøgningsfrist
23. januar 2022

Ejendomsfunktionær til fællesdriften i Gl. Holte Boligselskab

Sammen med vores team af 7 elite ejendomsfunktionærer, 1 driftssekretær, 1 souschef og 1 driftsleder bliver du ansvarlig for at yde en effektiv, positiv og god service til vores beboere, samt varetage opgaver med vedligeholdelse af vores bygninger og grønne områder.

Fællesdrift betyder, at vi alle løser opgaverne på tværs af vores 11 boligafdelinger, samt 3 afdelinger i BSB Søllerød. Opgaverne bliver løst under hensynstagen til boligafdelingernes behov og funktionærernes kompetencer.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Arbejde for gode boliger og boligmiljøer for vores beboere, så vores boligselskaber bliver de ideelle steder at bo
  • Pasning og vedligehold af grønne områder og udearealer
  • Mindre håndværksmæssige opgaver
  • Tilsyn med varmecentraler, vaskerier, beboerlokaler
  • Deltage i snerydning, hvor aften og weekendarbejde kan forekomme
  • Hjælpe med at vedligeholde bygningernes tekniske installationer og driftens maskinpark

Vi søger en kollega med følgende kvalifikationer:

  • Din baggrund er underordnet, hvis du er den rette brik til vores team. Vi skal nok lære dig det praktiske.
  • Du har grønne fingre og kan lide at tage fat
  • Du har let ved at tale med mennesker fra alle samfundslag
  • Gerne kendskab til VVS – dog ikke et krav
  • Du er fortrolig med IT på brugerniveau
  • Du tænker fleksibelt og vil være med til at udvikle arbejdspladsen
  • Du er god til at arbejde i team, men kan også arbejde selvstændigt
  • Du kan prioritere dine opgaver og hjælper gerne hvor du kan
  • Du er imødekommende, nysgerrig, loyal og social.
  • Er interesseret i hele tiden at lære nyt om metoder, boliger og beboere

Det er et krav at du har kørekort, da du nogle gange kommer til at køre imellem afdelingerne. Kørsel i egen bil afregnes efter statens takster.

Vi tilbyder dig:

Gl. Holte Boligselskab administreres af Boligkontoret Danmark, og du tilbydes et spændende og alsidigt 37 timers fuldtidsjob med gode løn-, arbejds – og personaleforhold, herunder sundhedsforsikring. Du omfattes af gældende overenskomst på området.

Vil du vide mere om jobbet er du meget velkommen til at kontakte Driftsleder Martin Stenz (Gl. Holte Boligselskab) på 3051 9892 eller Driftschef Rikke Tobiesen (Boligkontoret Danmark) på 2045 4767.

Ansøgningsfrist:

Hvis du kan se dig selv som en del af vores team, så send os din ansøgning og CV senest den 23. januar 2022, ved at trykke på ”Søg stillingen”. Du kan læse mere om Boligkontoret Danmark og Gl. Holte Boligselskab på www.bdk.dk. Stillingen ønskes besat snarest muligt og gerne senest den 1. marts 2022.