Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 

Økonomikonsulent til Boligkontoret Danmark

Brænder du for økonomi, og at tallene stemmer? Får du energi af at arbejde med dygtige og erfarne kollegaer? Så har vi måske det helt rette job til dig!

Som økonomikonsulent i Boligkontoret Danmark økonomi- og regnskabsafdeling bliver du en del af et miljø med erfarne kollegaer. Du får ansvar for din egen portefølje af regnskaber, der skal udarbejdes for vores boligorganisationer og boligafdelinger.

Dine primære opgaver bliver:

  • Udarbejdelse af boligorganisations- og afdelingsregnskaber
  • Afslutning af årsregnskaber med revisor
  • Årsafslutning og fremsendelse af regnskaber til underskrift
  • Kvalitetssikring af regnskaber
  • Regnskabsrelaterede opgaver
  • Øvrige ad hoc opgaver i afdelingen

Om dig

Vi forestiller os, at du kommer med erfaring fra en lignende stilling, herunder erfaring i årsafslutning og samarbejde med revision. Din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende – det vigtigste er, at du har interesse og flair for tal, og at du brænder for at arbejde med regnskaber.

Derudover forventer vi, at du:

  • arbejder struktureret og har sans for detaljer
  • er serviceminded, nysgerrig og ansvarsbevidst
  • kan arbejde med deadlines
  • har forståelse for IT-systemer - vi benytter EG Bolig
  • trives med at arbejde selvstændigt og i et team

Branchekendskab er en fordel, men ikke et krav.

Vi tilbyder

Du bliver en del af et solidt fællesskab præget af høj trivsel, imødekommenhed og hjælpsomme kollegaer - både lokalt i afdelingen og vores andre afdelinger på hovedkontoret, men også på tværs af Boligkontoret Danmarks 7 afdelingskontorer og endeligt som medarbejder i en stor udviklingsorienteret organisation, hvor visionerne er høje og fællesskabet stort. Arbejdsmiljøet er uformelt, og vi har gode arbejdsforhold og personalegoder. Løn efter gældende overenskomst og kvalifikationer.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomi- og regnskabschef Michael Pedersen på telefon 73 762 155 eller mail: mped@bdk.dk.

Ansøgning

Send os din ansøgning og CV ved at trykke på ”søg stillingen” senest den 30. maj 2022. Vi glæder og til at høre fra dig.

Vi afholder samtaler løbende, så tøv ikke med at sende din ansøgning afsted.

Ønsket tiltrædelse er 1. august 2022.

På vores hjemmeside www.bdk.dk kan du læse mere om os.

Ansøgningsfrist: 30-05-2022

Powered by JobNext