Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 

Ansøgningsfrist
17. maj 2022

Ejendomsservicetekniker til Midtjysk Boligselskab (genopslag)

Midtjysk Boligselskab søger en engageret og kvalificeret ejendomsfunktionær til drift og vedligeholdelse af boligselskabets afdelinger herunder pasning og vedligeholdelse af grønne områder.

Du bliver en del af et team på 5 engagerede og dygtige kollegaer, hvor du får stor indflydelse på den daglige tilrettelæggelse af egne opgaver. Dit primære driftsområde bliver i Skanderborg, men der kan være perioder, hvor du skal hjælpe til i vores øvrige boligafdelinger, som ligger i Silkeborg, Hammel, Horsens og Nr. Snede.

De primære arbejdsopgaver er:

  • Tilsyn i afdelingerne
  • Ind-/fraflytningssyn
  • Pasning og vedligeholdelse af grønne områder
  • Håndværksmæssige opgaver i lejemål
  • Ansvar for planlægning af egne opgaver i boligforeningens afdelinger i samarbejde med driftslederen.
  • Samarbejde med vores mange leverandører og håndværkere inden for dit arbejdsområde
  • Tværfagligt samarbejde med øvrige ejendomsfunktionærer/ejendomsserviceteknikere, der varetager beboerservice og bygningsvedligeholdelse
  • Snerydning og glatførebekæmpelse
  • Der kan forekomme arbejde uden for normal arbejdstid

Vi forestiller os en kollega med følgende faglige kvalifikationer:

  • Du er uddannet ejendomsservicetekniker og har erfaring med lignende opgaver
  • Du har en håndværksmæssigbaggrund
  • Du kan betjene og vedligeholde maskiner og håndværktøj tilhørende faget
  • Du har erfaring med pleje og vedligeholdelse af grønne områder
  • Du er fortrolig med IT på brugerniveau og bruger ubesværet IPad og smartphone som arbejdsredskab (vi benytter e-syn og har e-drift, hvor du får arbejdsopgaver ind på din mobiltelefon)

Du skal desuden have kørekort, og stille egen bil til rådighed for kørsel. Vi afregner kørsel efter statens takster.

Om dig

Som person er du loyal og bidrager naturligt til fællesskabet og teamet – samtidigt arbejder du selvstændigt og proaktivt. Du er udadvendt og har lyst til at udføre service i topklasse. Vi sætter en ære i at holde boligafdelingernes arealer pæne, det forventer vi også, at du gør. Det er også vigtigt, at du med højt humør og tolerance møder de mange forskellige mennesker, der bor hos os.

Vi tilbyder

Midtjysk Boligselskab, som administreres af Boligkontoret Danmark, tilbyder et spændende og alsidigt 37 timers fuldtidsjob med gode løn-, arbejds- og personaleforhold med mulighed for personlig udvikling. Du bliver omfattet af gældende overenskomst for området.

Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte driftschef Danny Eriksen på tlf. 23 99 33 58 eller mail daer@bdk.dk.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning og CV til os senest den 17 maj 2022 ved at trykke på ”søg stillingen”. På Boligkontoret Danmarks hjemmeside www.bdk.dk, kan du læse mere om Midtjysk Boligselskab.

Samtaler afholdes løbende.

Ansættelsesstart afstemmes efter dine nuværende forhold.

Til orientering indhenter vi børneattest ved ansættelse.