Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 

Ansøgningsfrist
30. maj 2022

Kreditorbogholder til Boligkontoret Danmark

Har du sans for detaljen, når du arbejder med tal? Er du initiativrig og parat til at have et job med ansvar? Så er du måske lige den kreditorbogholder, vi står og mangler!

Vi søger en engageret kreditorbogholder til vores økonomi- og regnskabsafdeling. Som kreditorbogholder bliver du en del af et miljø med erfarne kollegaer, der sidder med enten økonomi- eller regnskabsopgaver. Vi værner om vores fællesskab, det gode kollegaskab og kvaliteten af vores arbejde. Derfor er det vigtigt for os at finde en ny kollega, der passer ind i vores afdeling.

Du vil indgå i et team på 4 medarbejdere. Hovedparten af dit arbejde vil bestå i at sikre et flow i vores elektroniske fakturabehandling men også være med til at sikre en generel højere genkendelighed på vores fakturaer samt kommunikation med vores kreditorer.

Dine primære opgaver bliver:

  • Gennemgang af fakturasystem og behandle fakturaer på fejl
  • Oprettelse og vedligeholdelse af kreditorsystemet
  • Kommunikation med kreditorer både skriftligt og telefonisk
  • Bogføring / indlæsning af fakturaer
  • Ad hoc opgaver i økonomifunktionen

Om dig

Vi forestiller os, at du har erfaring fra lignende stillinger og:

  • kommer med gåpåmod og erfaring
  • stortrives i en administrativ stilling
  • har interesse og flair for tal
  • er positiv og lærenem
  • kan kommunikere både skriftligt og mundtligt
  • trives i et uformelt arbejdsmiljø

Vi tilbyder

Vi tilbyder en stilling i økonomi- og regnskabsafdelingen på vores hovedkontor i København. Vi har en arbejdsplads i bevægelse med gode kolleger, spændende arbejdsopgaver og i et uformelt arbejdsmiljø. Du kommer til at indgå i vores team, hvor du får masser af udfordringer og god faglig sparring.

Løn og ansættelsesforhold

Din arbejdstid vil være 30 timer pr. uge. Vi har flextid, så arbejdstiden kan individuelt tilpasses. Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø med gode arbejdsforhold og personalegoder. Løn efter gældende HK overenskomst.

Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte økonomi- og regnskabschef Michael Pedersen på telefon 73 76 21 55 eller mail: mped@bdk.dk.

Ansøgning

Send os din ansøgning og CV ved at trykke på ”søg stillingen” senest den 30. maj 2022. Vi glæder og til at høre fra dig. Vi afholder samtaler løbende, så tøv ikke med at sende din ansøgning afsted.

Ønsket tiltrædelse er snarest muligt og senest 1. august 2022.

På vores hjemmeside www.bdk.dk kan du læse mere om os.