Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 
Del på

Vil du gerne arbejde med digital kommunikation?  

Brænder du for at arbejde med værdiskabende webkommunikation og sammenhænge med andre digitale kanaler og platforme? Er du den rette til at hjælpe os med at koble IT-udvikling med brugerorienteret design og kommunikation?

Så kan vi tilbyde dig det helt rette studenterjob med masser af ansvar og frihed på vores flotte hovedkontor på Havneholmen over for Islands Brygge. I vores kommunikations- og marketingafdeling står vi netop nu og mangler en dygtig projektmedarbejder under uddannelse på ca. 15-20 timer om ugen, som kan være med til at drifte og forbedre vores digitale kommunikation og tænke digitale muligheder sammen med brugernes behov. Helt konkret står vi for at skulle arbejde med en helt ny strategi for vores medlemmers lokale hjemmesider målrettet beboere og boligsøgende.

Din profil

  • Du er i gang med en videregående uddannelse gerne inden for digital kommunikation, digital design eller lignende
  • Du kan tænke digitale muligheder sammen med brugernes behov og har gerne erfaring med CMS-systemer
  • Du har ingen problemer med at sætte dig ind i nye systemer
  • Du synes, det er sjovt at gå i detaljer og ’nørde’ med dem
  • Du skriver dansk flydende og sikkert, og du kan formulere dig klart og tydeligt
  • Du er pligtopfyldende og agerer selvstændigt og opsøgende

 Dine ansvarsområder:

  • Være med til at udvikle og opdatere vores websider med fokus på UX
  • Arbejde med integrationen mellem vores websider og sociale medier
  • Arbejde med SEO
  • Være med til at udvikle og bidrage til effektmålinger på vores digitale platforme
  • Opsøge og anvende viden om de nyeste teknologier og tendenser inden for digital kommunikation

Om os

Vi er knap 200 medarbejdere i Boligkontoret Danmark, som arbejder enten på vores flotte hovedkontor v. Fisketorvet over for Islands Brygge eller på et af vores 7 afdelingskontorer rundt om i landet. Vi er en non-profit boligadministration, der administrerer og opfører lejeboliger for boligselskaber, boligforeninger og kommuner på landsplan med fokus på at skabe fællesskaber og trivsel i vores mange boligområder.

Du bliver en del af et tæt arbejdende team, der har ansvaret for kommunikationen udadtil på vores forskellige digitale medieplatforme, den interne kommunikation i organisationen, presse, sociale medier, markedsføring og markedsanalyser. Vi lægger ikke skjul på, at arbejdstempoet til tider er højt. Du skal derfor kunne bevare overblikket, når der er fart på. Samtidig arbejder vi struktureret, hvorfor du skal kunne trives med deadlines.

Til gengæld kan vi tilbyde et arbejde med gode løn- og personalevilkår i et uformelt miljø med en stor grad af frihed, hvor der selvfølgelig er fleksibilitet i forhold til dine studieplaner. Vi passer på vores fællesskab i en hverdag fyldt med samarbejde, et godt grin og positiv feedback fra vores medlemmer.

Arbejdstid

Stillingen som studentermedhjælper er på 15-20 timer ugentligt fordelt på 2-3 dage.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning og dit cv ved at trykke på "søg stillingen", dog senest den 12. august 2022. Vedlæg gerne dokumentation for tidligere studenterjobs og referencer. Læs mere om os på www.bdk.dk eller kontakt teamleder for kommunikation og presse Niklas Ingerslev, nari@bdk.dk, tlf. 7376 2145, hvis du vil vide mere. Vi glæder os til at høre fra dig.

Ansøgningsfrist: 12-08-2022

Powered by JobNext