Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 
Del på

Serviceorienteret vicevært søges til Boligforeningen Lolland - 4930 Maribo

Er du ansvarlig og engageret, når det kommer til dit arbejde? Har du hænderne godt skruet på og går op i at levere en god service? Så er du måske vores nye vicevært!

Vi søger en vicevært, der kan sikre, at ejendommene og faciliteterne fremstår pæne, ordentlige og tiltalende for vores lejere. Du skal have lyst til at arbejde selvstændigt med diverse driftsopgaver inde/ude og være hjælpsom og fleksibel. Du vil i høj grad kunne tilrettelægge din egen arbejdsdag og arbejde med frihed under ansvar.

Vi forventer, at du:

  • har en håndværksmæssigt baggrund og har lyst til at arbejde selvstændigt med diverse drifts- og reparationsopgaver inde/ude
  • har kendskab til IT på brugerniveau
  • har en positiv tilgang til hverdagen er fleksibel og kan lide udfordringerne i de mange forskellige opgaver
  • er struktureret, har gode samarbejdsevner og er god til se muligheder og løsninger

Det er en forudsætning, at du har kørekort med (BE) og kan fremvise ren straffeattest og børneattest.

Arbejdsopgaverne er alsidige og indebærer bl.a.:

  • Daglig kontakt til beboere
  • Renholdelse og vedligeholdelse af bygninger, ude som inde
  • Renholdelse af ude arealer samt varierende ad hoc opgaver, alt efter årstid – havearbejde, snerydning, bortkørsel af affald
  • Mindre håndværksmæssige opgaver, forbedringsarbejde og små reparationer
  • Indflytningssyn

Vi tilbyder:

  • Et godt og behageligt arbejdsklima, hvor kvalitet er i højsædet med engagerede og dedikerede kollegaer
  • En selvstændig og afvekslende stilling, hvor du får egne ansvarsområder
  • Løn efter overenskomst

Du skal have bil til rådighed, da der vil være kørsel imellem ejendommene. Kørsel afregnes efter statens takster. Stillingen er en fuldtidsansættelse på 37 timer om ugen.

Lyder jobbet interessant, så send din ansøgning og CV hurtigst muligt og senest den 12. august 2022 ved at trykke ”søg stillingen” – vi afholder samtaler i uge 36 og 37.

For yderligere information kan du kontakte vores områdeleder Jes Carlsen på tlf. 81 88 10 44 eller inspektør Jette La Fontaine på tlf. 81 88 10 45.

Ansøgningsfrist: 12-08-2022

Powered by JobNext