Ansøgningsfrist
7. august 2022
Brænder du for ejendomsdrift og evner du at have det store overblik? Og går du forrest for at sikre god beboerservice? Så er du måske lige den driftsleder, vi står og mangler!
Du får en spændende stilling, hvor du som driftsleder blandt andet varetager ledelsen af medarbejdere bestående af en varmemester og 2 ejendomsfunktionærer. Derudover har du ansvaret for koordinering og uddelegering af daglige driftsopgaver samt udførsel af administrative opgaver.
Du vil komme til at arbejde i et dynamisk miljø med en afvekslende hverdag omgivet af engagerede medarbejdere og kolleger, som altid står klar til at hjælpe. Selvom vi har travlt, har vi et humoristisk og uformelt arbejdsmiljø.
Det er en stilling med en stor berøringsflade og det er derfor vigtigt, at du har et stort fokus på at skabe gode rammer for godt samarbejde samt relationer til både medarbejdere, beboere og bestyrelser i boligforeningen.
Du skal have kørekort til personbil og selv have mulighed for at stille bil til rådighed. Kørsel afregnes efter statens takster.
Boligselskabet, som administreres af Boligkontoret Danmark, tilbyder et spændende og alsidigt 37 timers fuldtidsjob med gode arbejds- og personaleforhold med mulighed for personlig udvikling. Du kommer til at referere til Boligkontoret Danmarks lokale driftschef Allan Kepler, ligesom du vil få et tæt samarbejde med de administrative kollegaer på afdelingskontoret.
Din lønpakke fastsættes i henhold til gældende overenskomst for området, kompetencer og erfaring.
Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte driftschef Allan Kepler på alke@bdk.dk
Send din ansøgning og CV senest den 7. august 2022 ved at trykke på ”søg stillingen”. På Boligkontoret Danmarks hjemmeside www.bdk.dk, kan du læse mere om Funktionærernes Boligselskab i Rødovre Kommune.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 33. Ansættelsesstart afstemmes efter dine nuværende forhold, men vi ønsker os, at du starter i jobbet senest den 1. september 2022.
Til orientering indhenter vi børneattest ved ansættelse.