Ansøgningsfrist
16. august 2022
Er du en stærk faglig profil med flair for formidling, samarbejde bygningsdrift og økonomi? Trives du med at arbejde i en politisk organisation med mange aktører og interesser? Er du god til at finde løsninger og skabe gode samarbejdsrelationer med både kollegaer, beboere og øvrige samarbejdspartnere - også når der er flere forskellige hensyn og interesser i spil? Så er det måske dig, der er vores nye driftschef/souschef.
Du vil være en del af afdelingskontoret i Silkeborg, men din fysiske placering vil være på vores lokalkontor i Grenaa, hvor du vil indgå i et fast team med en boligrådgiver. For at få den bedst mulige faglige sparring, får du en fast arbejdsdag om ugen på afdelingskontoret i Silkeborg, ligesom både forretningsfører og chefkonsulent også har arbejdsplads på kontoret i Grenaa enkelte dage om ugen. Både i Silkeborg og i Grenaa får du gode og dygtige kollegaer med forskellige baggrunde og kompetencer. Du vil blive en del af et team på 12 gode kollegaer, som du vil få et tæt samarbejde med uafhængig af placeringen.
Du vil i tæt samarbejde med afdelingskontorets forretningsfører, chefkonsulent, øvrige driftschefer og boligrådgivere, være bindeleddet mellem afdelingskontoret, lokalkontoret og boligorganisationens organisations- og afdelingsbestyrelser. Du får også rig mulighed for at samarbejde med flere aktører i lokalområdet herunder blandt andet kommunen.
I Boligkontoret Danmark arbejder vi for fællesskabet. Vi siger, ”sammen kan vi mere”, og vi mener det!
Som driftschef/souschef indgår du i et team med gode kollegaer, der sammen varetager boligadministrationen for vores medlemmer/kunder. Du får en mangfoldig og afvekslende arbejdsdag med mange spændende opgaver – de primære er:
Som person er du udadvendt, opsøgende og initiativrig og en naturlig leder for en gruppe selvstændige ejendomsfunktionærer. Du prioriterer og løser administrative og projektorienterede opgaver på et højt fagligt niveau og trives i en travl hverdag med mange deadlines. Du skal være dygtig til bygningsdrift og have en rigtig god talforståelse. Interesse for, eller kendskab til, boligjuraen er en fordel, og så er du er en skarp formidler både skriftligt og mundtligt.
Vi forventer, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, eksempelvis bygningskonstruktør, og det er et plus, hvis du har erfaring fra et lignende job. Desuden skal du være indstillet på, at der vil være et antal aftenmøder i jobbet.
Du kommer til at indgå i et fagligt fællesskab præget af høj trivsel, imødekommenhed og hjælpsomhed - både lokalt i Grenaa, på afdelingskontoret i Silkeborg, og på vores øvrige afdelingskontorer rundt i landet og på vores hovedkontor i København. Du bliver en del af en stor udviklingsorienteret organisation med et uhøjtideligt arbejdsmiljø, godt humør og kollegial støtte. Ud over et spændende og alsidigt fuldtidsjob, hvor du bliver omfattet af en god overenskomst, tilbyder vi attraktive personaleforhold og -goder som fx sundhedsordning. Vi tilbyder også gode muligheder for faglig udvikling, deltagelse i erfanetværk på tværs af Boligkontoret Danmark, fleksibel arbejdstid og samarbejde til mange sider.
Send os din ansøgning og CV ved at trykke på ”søg stillingen” – senest den 16. august 2022. Vi ser frem til at høre fra dig.
Vi forventer at afholde 1. samtale den 22. august 2022 og 2. samtale den 25. august 2022. Tiltrædelsesdato vil være den 1. oktober 2022 eller efter aftale.
På vores hjemmeside www.bdk.dk kan du læse mere om os.