Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 
Del på

Studentermedhjælper til Boligkontoret Danmarks juridiske afdeling

Kunne du se dig selv i et studiejob med selvstændig sagsbehandling og mange samarbejdsflader? Som en del af et team med stor faglighed og et uformelt arbejdsmiljø? Så er du måske vores nye studentermedhjælper!

Jobbet er på 10 - 15 timer pr. uge.

Hvad kommer du til at lave?

Boligkontoret Danmark er et alment administrationsselskab, og for vores medlemmer administrerer vi ca. 30.000 lejeboliger på landsplan. I juridisk afdeling yder vi generel juridisk rådgivning til vores medlemmer og varetager derudover diverse sager indenfor for almenlejeloven, fx:

  • Selvstændig konkret sagsbehandling ved beboernes manglende betaling af husleje eller fraflytningsrestancer
  • Selvstændig sagsbehandling af inkassosager, herunder telefoniske henvendelser til skyldnere/fraflyttere
  • Udarbejdelse af betalingspåkrav, fogedrekvisitioner, stævninger og efterfølgende sagsbehandling af sagerne ved domstolene

Unik mulighed for et lærerigt og udviklende studiejob

  • Stort ansvar og mange selvstændige opgaver
  • Mulighed for specialisering inden for lejelovgivningen
  • Et udadvendt job med mange samarbejdsflader
  • Fleksible muligheder for at tilpasse jobbet til studie og eksamener
  • En organisation med super gode kollegaer og højt til loftet
  • Frokostordning
  • Attraktiv løn jf. AC overenskomst med BL

Det er et krav, at du som minimum har gennemført dit første år af en universitetsuddannelse – gerne jura, men dette er ikke et must, så længe du har et flair for lovgivning og regler.

Vi søger en studentermedhjælper, der har mod på at blive udfordret og som kommer med højt fagligt niveau. Hertil har vi en forventning om, at du er klar til at ansvar for opgaveløsningen ved ydelse af god og kompetent service. Det er derfor vigtigt, at du har en positiv indstilling og møder andre med respekt og imødekommenhed. Jobbet kræver ligeledes, at du er god til at kommunikere såvel skriftligt som mundtligt.

Om os

Du kommer til at indgå i et solidt fællesskab præget af høj trivsel, imødekommenhed og hjælpsomme kollegaer - både lokalt i juridisk afdeling, men også på tværs af de øvrige knap 200 kollegaer på vores hovedkontor på Havneholmen i København og på vores 7 afdelingskontorer ude i landet.

Vores arbejdsmiljø er uformelt, og vi har gode arbejdsforhold og personalegoder. Din leder bliver Nikolaj Kjøller, som er advokat og chef for vores juridiske afdeling.

Hvis du vil høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte Nikolaj Kjøller på tlf. 73 76 21 38/e-mail: nikj@bdk.dk eller juridisk assistent Jette Schiøtt på 73 76 21 39/e-mail: jesc@bdk.dk

Send os din ansøgning

Send os din ansøgning, CV og eksamenspapirer ved at trykke ”søg stillingen” hurtigst muligt og senest den 12. februar 2023. Vi holder samtaler løbende, så tøv ikke med at sende din ansøgning afsted. Ønsket opstart er hurtigst muligt derefter.

På vores hjemmeside www.bdk.dk kan du læse mere om os.

Ansøgningsfrist: 12-02-2023

Powered by JobNext