Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 

Ansøgningsfrist
13. februar 2023

Boligselskabet Strandparken søger en driftssekretær

Elsker du en hverdag, hvor ikke to dage er ens på arbejdet? En hverdag præget af humor, hvor man skal tænke hurtigt i sin opgaveløsning og yde den bedste kundeservice? Så læs endelig videre!

Vi søger en driftssekretær, der skal tage sig af dagligdagens administrative opgaver og være den imødekommende stemme, når beboerne kontakter boligselskabet og har brug for hjælp.

Vi søger en kollega, der:

  • er ordentlig og punktlig
  • trives i en hverdag, hvor tingene går stærk
  • arbejder struktureret og formår at følge opgaverne til dørs
  • måske er uddannet inden for administration, men dette er bestemt ikke et krav
  • begår sig godt i IT-systemer, trives med digitale løsninger og er superbruger i Office pakken
  • har gode kommunikative færdigheder og kan begå sig på både dansk og engelsk

Kendskab til EG Bolig, Epos og FM Task er en stor fordel, men ikke et krav, da oplæring vil finde sted.

En typisk dag på kontoret

Mødetid er klokken 7.00. Dagen starter med et morgenproduktionsmøde hvor alle medarbejdere er samlet.

Holdet vil fra april måned bestå af 10 personer.

Der skal i løbet af hele dagen besvares indkommende mails fra beboerne samt opkald fra vores samarbejdspartnere. Den telefoniske kontortid ligger p.t. fra 8.00-10.00 og fysisk fremmøde fra 10.00-11.00.

Der skal planlægges arbejde ind i vores opgavesystem (FM Task) til vores ejendomsserviceteknikere - dette sker løbende igennem hele dagen.

Frokosten er placeret fra 11.15-11-45.

Der vil være flere opgaver som indløber på enten mail eller telefon, der kræver registrering i vores administrationssystem EG Bolig 2 & 3. Vi står blandt andet for håndtering herunder tilsyn/rengøring af et selskabslokale, vi har til udlejning m.m.

Du vil arbejde tæt sammen med driftslederen, som du også varetager kalenderen for med møder med beboerdemokratiet og leverandører.

Du vil også selv skulle lave rekvisitioner til vores leverandører samt udføre skriftlige arbejder såsom beboerinformationer og varsler.

Der vil kunne forekomme let rengøring i forbindelse med kontorholdet på ejendomskontoret.

Arbejdsmiljøet er uformelt, og vi har stort fokus på at være nærværende og ordentlige i vores måde at arbejde på. Vi tilbyder gode muligheder for personlig og faglig udvikling, ligesom det forventes, at du holder dig opdateret med udviklingen inden for dit felt.

Du får kontor på Rødtjørnen 12 i Strandparken, Dragør, i lyse og rummelige lokaler sammen med vores nuværende driftsleder. Resten af huset rummer 8 ejendomsfunktionærer/serviceteknikere.

Det praktiske

Jobbet er på 37 timer om ugen. Du ansættes i henhold til gældende overenskomst med BL, som bl.a. indeholder god pensionsordning og sundhedsordning.

Ansættelsesudvalget vil bestå af Driftslederen og Driftschefen. Vi afholder samtaler i uge 8 og 9.

Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at rette henvendelse til leder af fællesdriften Kasper Cederholm på tlf.nr 29 21 14 20.

Boligselskabet Strandparken administreres af Boligkontoret Danmark, og du kan læse mere om selskabet og Boligkontoret på www.bdk.dk.

Søg stillingen

Lyder stillingen som noget for dig? Så send os din ansøgning samt CV senest den 13. februar 2023 ved at trykke ”søg stillingen”.

I Boligselskabet Strandparken ønsker vi at afspejle vores beboere, hvorfor vi opfordrer alle interesserede med de ønskede kvalifikationer uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Ønsket tiltrædelse er senest den 1. april 2023.