Ansøgningsfrist
6. februar 2023
Brænder du for ejendoms- og beboerservice og for at skabe gode bomiljøer i form af pasning og vedligeholdelse af grønne områder? Så er du måske lige den ejendomsfunktionær, vi står og mangler!
Sammen med vores team af tre ejendomsfunktionærer, en ejendomsserviceteknikerelev og en driftsleder, bliver du ansvarlig for at yde en effektiv, positiv og god service til vores beboere, samt varetage opgaver med vedligeholdelse af vores bygninger og grønne områder i vores to afdelinger i Rødovre.
Det er et krav, at du har kørekort, da du nogle gange kommer til at køre imellem afdelingerne. Kørsel i egen bil afregnes efter statens takster.
Aften og weekendarbejde kan forekomme i forbindelse med vintertjeneste.
Funktionærernes Boligselskab i Rødovre administreres af Boligkontoret Danmark, og du tilbydes et spændende og alsidigt 37 timers fuldtidsjob med gode løn-, arbejds – og personaleforhold, herunder sundhedsforsikring. Du omfattes af gældende overenskomst på området.
Vil du vide mere om jobbet er du meget velkommen til at kontakte driftsleder Sussie Seeger på telefon 40110163 eller driftschef Christian Ramon Nielsen på telefon 40426624.
Hvis du kan se dig selv som en del af vores team, så send os din ansøgning og CV senest d. 6. februar 2023 ved at trykke på ”Søg stillingen”.
Du kan læse mere om Boligkontoret Danmark og Funktionærernes Boligselskab på www.bdk.dk.
Stillingen ønskes besat snarest muligt og senest d. 1. april 2023. Ansættelsessamtaler holdes løbende.