Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 

Ansøgningsfrist
15. februar 2023

Projektleder til IT-udvikling hos Boligkontoret Danmark

Brænder du for IT-udviklingsprojekter og for at sætte dit eget præg på dine arbejdsopgaver? Er du nysgerrig, god til at lede projekter og en holdspiller? Så er jobbet som IT-projektleder i Boligkontoret Danmark måske lige noget for dig.

Boligkontoret Danmark har en meget ambitiøs IT-strategi om at være den bedst drevne IT-afdeling inden for den almene sektor, og du vil som vores nye IT-projektleder få en central rolle i denne rejse.

Vi er 18 medarbejdere i IT-afdelingen fordelt på 3 teams og med én fælles IT-chef. IT-afdelingen drifter selv IT-infrastrukturen og medvirker i høj grad til udviklingen af vores digitale løsninger. Vi har en filosofi om, at det skal være sjovt at gå på arbejde og har derfor en god og fri omgangstone - selv i de perioder, hvor der er travlt i afdelingen.

Som projektleder i IT-udviklingsteamet vil dine arbejdsopgaver bl.a. indeholde:

  • Udvikle og drive vores hjemmeside via opsætning i Umbraco i tæt samarbejde med vores leverandør og brugere
  • Videreudvikle og undervise i brugen af vores ESDH system
  • Starte IT-udviklingsprojekter op og sikre, at vi kommer i mål med projekterne
  • Afdække og undersøge forretningsbehov som kan resultere i opstart af nye IT-udviklingsprojekter
  • Diverse ad hoc opgaver

Du vil blive projektleder i en udviklingsafdeling, som består af 3 medarbejdere samt en teamleder for afdelingen. I udviklingsafdelingen rummer vi mange forskellige kompetencer lige fra kodning til projektledelse.

På det personlige plan ser vi gerne, at du:

  • trives i et omskiftligt arbejdsmiljø og kan arbejde sammen med mange forskellige interessenter
  • bidrager til et positivt arbejdsmiljø med godt humør
  • er struktureret og kan følge projekter til ende

Du tilbydes

Du bliver en del af en stor udviklingsorienteret organisation med et uhøjtideligt arbejdsmiljø, godt humør og kollegial støtte. Ud over et spændende og alsidigt job, tilbyder vi attraktive personaleforhold og -goder. Stillingen rummer også gode muligheder for faglig udvikling og samarbejde til mange sider. Løn efter gældende overenskomst og kvalifikationer. 

BDK er en nonprofit boligadministration, der administrerer godt 31.000 boliger for en lang række boligselskaber samt ældre-/plejeboliger i mange kommuner landet over. Herudover yder vi IT-drift for boligselskaber med godt 35.000 boliger. Vores foreningsbaserede fællesskab sikrer, at alle kan føle sig hjemme hos os.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder for it-udviklingsteamet Dominico Nguyen på mail dngu@bdk.dk eller telefon 7376 2239.

Send os din ansøgning

Kan du se dig selv som en del af vores hold - så tøv ikke med at sende os din ansøgning og CV ved at trykke på ”søg stillingen” senest den 15. februar 2023.

Vi afholder samtaler løbende og ønsker stillingen besat snarest muligt – vi er dog indstillet på at vente på den rette kandidat. Vi glæder os til at høre fra dig.