Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 

Ansøgningsfrist
12. februar 2023

Ejendomsmester til DVB Parken Bornholm

Brænder du for ejendomsservice, og har du det store overblik? Trives du med et alsidigt og afvekslende job? Så er du lige den ejendomsmester, vi søger.

Du får en spændende stilling, hvor du som ejendomsmester blandt andet varetager ledelsen af 2 ejendomsfunktionærer. Derudover har du ansvaret for koordinering og uddelegering af daglige driftsopgaver samt udførsel af administrative opgaver.

Du kommer til at arbejde i en afvekslende hverdag med 2 engagerede medarbejdere, som altid står klar til at hjælpe, og som kan arbejde selvstændigt. Selvom der ofte er travlt, har vi et uformelt arbejdsmiljø.

Hverdagens opgaver er mangfoldige og omfatter blandt andet:

  • Ansvar for den daglige drift af boligselskabets 7 afdelinger
  • Daglig ledelse af ejendomsfunktionærerne herunder opgavekoordinering og udarbejdelse af arbejdsplaner
  • Lettere økonomistyring i form af budgetkontrol og opfølgning
  • Samarbejde med organisationsbestyrelse samt afdelingsbestyrelser om den daglige drift og sikre at aftaler, der vedrører driften føres ud i livet.
  • Ansvar for, at afdelingernes bygninger og områder vedligeholdes og fremstår præsentable
  • Planlægning og gennemførsel af vedligeholdelsesarbejder, herunder tilsyn med de udførte arbejder, samt styring og rekvirering af håndværkere.
  • Syn af lejemål
  • Forsikringssager
  • Beboerservice

Om dig

Det er en stilling med en stor berøringsflade, og det er derfor vigtigt, at du har et stort fokus på at skabe gode rammer for godt samarbejde til både medarbejdere, beboere og bestyrelser i boligselskabet.

Derudover forventer vi, at du

  • har ledererfaring og kan motivere dine medarbejdere med naturlig autoritet
  • har solid viden om ejendomsdrift, gerne fra den almene boligsektor eller har en håndværksmæssig baggrund
  • har administrativ erfaring og er vant til at benytte IT systemer
  • har det store overblik, og at du sikrer fremdrift i opgaveløsningen
  • er proaktiv og medvirker til at støtte og vejlede bestyrelserne i forhold, der vedrører daglig drift
  • trives med, og evner at kommunikere og samarbejde med, mange forskellige mennesker i forskellige sammenhænge
  • har forståelse og respekt for at agere og arbejde i en foreningsdrevet organisation
  • går forrest for at sikre den gode beboerservice og høj beboertilfredshed

Du skal have kørekort til personbil og selv have mulighed for at stille bil til rådighed. Kørsel afregnes efter statens takster.

Om os

DVB Parken Bornholm administreres af Boligkontoret Danmark, som tilbyder et spændende og alsidigt 37 timers job med gode arbejds- og personaleforhold med mulighed for personlig udvikling.

Du kommer til at referere til driftschefen, ligesom du vil få et tæt samarbejde med de administrative kollegaer på afdelingskontoret i Holte.

Din lønpakke fastsættes i henhold til gældende overenskomst for området, kompetencer og erfaring.

Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte driftschef Rikke Tobiesen på rito@bdk.dk

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning og CV senest den 12. februar 2023 ved at trykke på ”søg stillingen”. På Boligkontoret Danmarks hjemmeside www.bdk.dk, kan du læse mere om DVB Parken Bornholm.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 7 og 8. Vi ønsker, at du starter i jobbet 15. april.2023 – senest pr. 1. maj .2023

Til orientering indhenter vi børneattest ved ansættelse.