Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 

Ansøgningsfrist
20. marts 2023

Serviceorienteret boligrådgiver til Boligkontoret Danmark

Har du et udpræget servicegen, og er du skarp på det administrative? Og ønsker du et job, hvor du får mulighed for at skabe gode samarbejdsrelationer med mange forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig.

Vi får en kundetilgang og har derfor brug for endnu en boligrådgiver til vores afdelingskontor beliggende i Allerød-Hillerød.

Som boligrådgiver i Boligkontoret Danmark bliver du en af vores frontmedarbejdere, der sammen med de øvrige kollegaer på afdelingskontoret spiller en central rolle i kontakten til vores kunder ude i boligområderne. Din hverdag er alsidig og travl, og det er afgørende, at du brænder for at yde god og kompetent service til vores beboere, bestyrelser og de boligsøgende. Samtidigt skal du løse en række administrative opgaver som f.eks. udlejninger, flytteafregninger og ekspedition af personlige og telefoniske henvendelser.

Du bliver en del af et afdelingskontor med 16 gode og dygtige kollegaer med forskellige baggrunde og kompetencer - og en høj medarbejdertrivsel. Vi prioriterer det sociale fællesskab og lægger vægt på mange gode grin i løbet af dagen, ligesom vi også vægter grundig oplæring og løbende faglig sparring højt.

Om dig

Vi søger en serviceminded og hjælpsom person, som er god til at samarbejde med mange forskellige mennesker og trives med at have selvstændige opgaver. Herudover forestiller vi os, at du kan sætte kryds ved det meste af følgende:

  • Er god til at kommunikere - både skriftligt og mundtligt
  • Kan prioritere egne opgaver
  • Engagerer dig i fællesskaber og opgaverne
  • Har måske allerede kendskab til den almene boligsektor
  • Har administrativ erfaring og/eller uddannelsesbaggrund
  • Kan lide at tage initiativ til at gennemføre forbedringer

Fællesskab lokalt og på tværs

Du bliver en del af en stor udviklingsorienteret organisation med et uhøjtideligt arbejdsmiljø, godt humør og kollegial støtte - både lokalt i Allerød-Hillerød, på vores øvrige afdelingskontorer og på vores hovedkontor i København. Medarbejderne i Boligkontoret Danmark har mange forskellige baggrunde og fagligheder - den mangfoldighed ser vi som en styrke, der gør, at vi løser opgaverne til vores kunders bedste.

Det praktiske

Stillingen er et fuldtidsjob, hvor du bliver omfattet af en god overenskomst og får attraktive personaleforhold og -goder som fx sundhedsordning og betalt frokostpause. Der vil være mulighed for ansættelse på deltid med 34 ½ timer om ugen. Skriv gerne i din ansøgning om du ønsker ansættelse på fuldtid eller deltid. 

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte forretningsfører Christian Fries på telefon 2927 2034.

Ansøgningsfrist

Søger du et spændende, selvstændigt og afvekslende job i en uformel organisation, så send os din ansøgning og CV ved at trykke på ”søg stillingen” – senest den 20. marts 2023. Vi afholder ansættelsessamtaler den 24. og 28. marts 2023. Ønsket startdato for ansættelsen er 1. maj 2023. Vi ser frem til at høre fra dig.

På vores hjemmeside www.bdk.dk kan du læse mere om os.