Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 

Ansøgningsfrist
26. februar 2024

Grenaa Andelsboligforening/GABolig søger genhusningskonsulent- og servicekoordinator til vores kontor i Grenaa

Grenaa Andelsboligforening/GABolig søger en engageret og struktureret genhusningskonsulent- og servicekoordinator i en nyoprettet stilling, der sammen med dedikerede kollegaer og eksterne samarbejdspartnere skal genhuse beboere i boligafdelinger med helhedsplaner.

Som genhusningskonsulent- og servicekoordinator får du en afvekslende hverdag med stor kontakt til beboere, samarbejdspartnere og kollegaer i hele organisationen. Sammen med dem skal du, ud fra en helhedstænkning for beboeren og for fremtidens gode og velfungerende boligområder, sikre en god og tryg genhusning.

Ved store renoveringer skal beboerne genhuses

Når en familie - unge som gamle - skal genhuses, skal der tages mange hensyn, både praktiske og sociale. Dette sker gennem tæt kontakt med beboerne, pårørende og samarbejdspartnere. Det er vigtigt for Grenaa andelsboligforening/GABolig at genhusningen sker ordentligt og med fokus på beboerens behov. Ud over arbejdet med genhusning, vil du også få en rolle som servicekoordinator, hvor du, i samarbejde med vores gode team af ejendomsfunktionærer og selskabets driftschef, blandt andet skal være med til at koordinere driftsopgaver hos beboerne og varetage beboerhenvendelser.

Om jobbet

Du får en alsidig og spændende hverdag, hvor dine primære opgaver bliver:

  • Ansvar for at skabe overblik, koordinere og udføre processer- og indsatser ift. Grenaa Andelsboligforenings/GABolig´s samlede genhusning
  • Ansvarlig for at lave aftaler med eksterne samarbejdspartnere i forbindelse med genhusningen -eksempelvis flyttefirma, rengøringsfirma, håndværkere, kommune mv.
  • Sikre en helhedsorienteret genhusning med beboerens behov i fokus
  • Løbende optimere og udvikle Grenaa Andelsboligforenings genhusningspraksis på tværs af helhedsplanerne – med blik for det enkelte projekt, dets behov samt gældende lovgivning
  • Samarbejde og koordinere med interne kollegaer omkring genhusningsopgaven
  • Gennemføre og deltage i beboersamtaler og beboermøder
  • Ekspedition og opfølgning af personlige og telefoniske henvendelser
  • Koordinering og planlægning af beboerserviceopgaver og driftsopgaver ved brug af opgavestyringssystemet E-drift
  • Udarbejdelse af elektroniske rekvisitioner
  • Opfølgning på ind- og udflytning
  • Øvrige administrative ad hoc opgaver

Om dig

Som person har du et godt humør, et åbent sind, stærke kommunikationsevner og du finder arbejdet med mange forskellige mennesker super spændende og givende. Du brænder for at yde god og kompetent service. Du er hjælpsom, nærværende og relationsskabende, og så har du en fleksibel indstilling. Du formår at holde mange forskelligartede bolde i luften på én gang og stadig bevare overblikket.

Derudover forestiller vi os, at du:

  • har administrativ erfaring og/eller uddannelsesbaggrund
  • er en rutineret bruger af Office pakken
  • kommunikerer ubesværet på dansk i både skrift og tale og er en stærk formidler
  • er god til at samarbejde med mange forskellige mennesker og på tværs af faggrupper
  • er god til at strukturere og prioritere egne opgaver i en travl og omskiftelig hverdag
  • er god til at ekspedere og afslutte sager under hensynstagen til forskellige forhold
  • er handlekraftig og beslutningsdygtig
  • kendskab til den almene sektor er en fordel, men ikke et krav
  • teknisk forståelse og grundkendskab til byggeteknik er en fordel, men ikke et krav

Vi tilbyder

Grenaa Andelsboligforening/GABolig er en del af Boligkontoret Danmark, og du bliver derfor en del af en stor udviklingsorienteret organisation, hvor visionerne er høje og fællesskabet stort. Vi værner om vores fællesskab, det gode kollegaskab og kvaliteten af vores arbejde. Derfor er det vigtigt for os at finde en ny kollega, der passer ind i vores team – med din personlighed såvel som din faglighed.

Medarbejderne i Grenaa Andelsboligforening/GABolig og Boligkontoret Danmark har mange forskellige baggrunde og fagligheder. Den mangfoldighed ser vi som en styrke, der gør, at vi løser opgaverne til vores kunders bedste.

Du tilbydes en stilling med en ugentlig arbejdstid på 30 timer inkl. frokost. De 30 timer fordeles som udgangspunkt på ugens fem dage. Løn og pension fastsættes i henhold til gældende overenskomst. Der vil være ca. 10-12 møder om året i forbindelse med genhusningen som ligger uden for normal arbejdstid.

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Forretningsfører Anita Dideriksen på telefon 2170 8910.

Ansøgningsfrist

Søger du et spændende, selvstændigt og afvekslende job i en uformel organisation, så send os din ansøgning og CV senest den 26. februar 2024. Da stillingen ønskes besat snarest muligt og senest den 1. april 2024, vil vi løbende holde samtaler.

Grenaa Andelsboligforening/GABolig anvender Boligkontoret Danmarks rekrutteringssystem, og du skal derfor søge stillingen via Boligkontoret Danmarks hjemmeside www.bdk.dk. Her kan du læse mere om både Grenaa andelsboligforening/GABolig og Boligkontoret Danmark.