Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 
Del på

Boligkontoret Danmark søger en boligrådgiver til lokalkontor Esbjerg

Har du et udpræget servicegen, og er du skarp på det administrative? Er du god til at skabe gode samarbejdsrelationer med både kollegaer, beboere og øvrige samarbejdspartnere? Så er det måske dig, der er vores nye boligrådgiver.

Som boligrådgiver i Boligkontoret Danmark bliver du en af vores frontmedarbejdere, der sammen med de øvrige kollegaer på kontoret spiller en central rolle i kontakten til vores kunder ude i boligområderne. Din hverdag er alsidig og travl, og det er afgørende, at du brænder for at yde god og kompetent service til vores beboere, bestyrelser og de boligsøgende. Samtidigt skal du løse en række administrative opgaver som f.eks. udlejninger, flytteafregninger og ekspedition af personlige og telefoniske henvendelser, ligesom du også kommer til at bistå bl.a. driftscheferne med forskellige administrative opgaver.

Du vil være en del af afdelingskontoret i Ribe, men din fysiske placering vil være på vores lokalkontor i Esbjerg, hvor du vil indgå i et fast team med fire kollegaer. For at få den bedst mulige faglige sparring, får du én-to faste arbejdsdage om ugen på afdelingskontoret i Ribe, ligesom både forretningsfører og chefkonsulent også har arbejdsplads på kontoret i Esbjerg enkelte dage om ugen. Både i Ribe og i Esbjerg får du gode og dygtige kollegaer med forskellige baggrunde og kompetencer. Du vil blive en del af et team på 20 gode kollegaer, som du vil få et tæt samarbejde med uafhængig af placeringen.

Om dig

Vi forventer at du har administrativ erfaring og/eller uddannelsesbaggrund, og at du trives med at have selvstændige opgaver. Har du erfaring fra den almene sektor eller med privat udlejning, vil det være en fordel. Herudover forestiller vi os, at du er:

  • god til at samarbejde med mange forskellige mennesker
  • effektiv og har en fleksibel indstilling
  • serviceminded og hjælpsom
  • god til at prioritere egne opgaver
  • initiativrig og engagerer dig i fællesskabet og opgaverne
  • god til at formidle både mundtligt og skriftligt
  • god til at kommunikere på engelsk, da vi har fremmedsprogede beboere og boligsøgende

Du tilbydes

Ud over et spændende og alsidigt fuldtidsjob, hvor du bliver omfattet af en god overenskomst, tilbyder vi attraktive personaleforhold og -goder som fx sundhedsordning. Du kommer til at indgå i et fagligt fællesskab præget af høj trivsel, imødekommenhed og hjælpsomhed - både lokalt i Esbjerg, på afdelingskontoret i Ribe og på vores øvrige afdelingskontorer rundt i landet og på vores hovedkontor i København. Du bliver en del af en stor udviklingsorienteret organisation med et uhøjtideligt arbejdsmiljø, godt humør og kollegial støtte.

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte forretningsfører i Ribe Anders Fabricius på telefon 7376 2604 eller boligrådgiver Tina Ehmsen på telefon 7376 2601.

Ansøgningsfrist

Send os din ansøgning og CV ved at trykke på ”søg stillingen” – senest den 9. oktober 2022. Vi afholder samtaler løbende, så tøv ikke med at sende din ansøgning afsted - vi ser frem til at høre fra dig.

På vores hjemmeside www.bdk.dk kan du læse mere om os.

Ansøgningsfrist: 09-10-2022

Powered by JobNext