Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 

Ansøgningsfrist
13. april 2023

Boligkontoret Danmark søger boligrådgiver til vores afdelingskontor i Silkeborg (barselsvikar)

Vores gode og dygtige kollega Anja skal på barsel. Derfor søger vi en kollega, der kan passe hendes opgaver, i det år hun er væk. Som boligrådgiver i Boligkontoret Danmark bliver du en af vores frontmedarbejdere, der sammen med de øvrige kollegaer på afdelingskontoret spiller en central rolle i kontakten til vores kunder og beboerne ude i boligområderne. Din hverdag er alsidig og travl, og det er afgørende, at du brænder for at yde god og kompetent service til vores beboere, bestyrelser og de boligsøgende. Samtidigt skal du løse en række administrative opgaver som f.eks. opsigelser, udlejninger, flytteafregninger og ekspedition af personlige og telefoniske henvendelser, ligesom du også kommer til at bistå kollegaer fra andre faggrupper med forskellige administrative opgaver.

Vores ideelle boligrådgiver kan sætte kryds ved det meste af det her:

  • Er god til at samarbejde med mange forskellige mennesker
  • Trives med at have selvstændige opgaver og er samtidigt effektiv og fleksibel
  • Er serviceminded og hjælpsom
  • Er god til at prioritere egne opgaver
  • Tager initiativ og engagerer sig i fællesskabet og opgaverne
  • Har flair for tal og bogholderi
  • Er god formidler både mundtligt og skriftligt
  • Det er en fordel at du kan tale- og forstå engelsk på brugerniveau
  • Har måske allerede kendskab til den almene sektor
  • Har administrativ erfaring og/eller uddannelsesbaggrund

Fælleskab lokalt og på tværs

Vi værner om vores fællesskab, det gode kollegaskab og kvaliteten af vores arbejde. Derfor er det vigtigt for os at finde en kollega, der passer ind i vores team – med din personlighed såvel som din faglighed.

Du bliver en del af vores afdelingskontor i Silkeborg, hvor der sidder 14 medarbejdere fra Boligkontoret Danmark og Midtjysk Boligselskab. Vi har mange forskellige baggrunde og fagligheder. Den mangfoldighed ser vi som en styrke, der gør, at vi løser opgaverne til vores kunders bedste.

Det praktiske

Den ugentlige arbejdstid er 37 timer inkl. frokost. Vi har gode arbejdsforhold og personalegoder som fx sundhedsordning og arbejdsgiverbetalt pensionsordning. Lønnen fastsættes efter gældende overenskomst og kvalifikationer.

Har du brug for at vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte boligrådgiver Anja Nielsen på tlf. 8652 2177 eller forretningsfører Anita Skarregaard Dideriksen på telefon 2170 8910.

Ansøgning

Hvis du er lige netop den dygtige, positive og super servicemindede kollega, som søger et spændende, selvstændigt og afvekslende job i en uformel organisation, så send os din ansøgning og CV ved at trykke på ”søg stillingen” senest den 13. april 2023 - vi glæder os til at høre fra dig.

Vi forventer at holde 1. samtale den 25. april og 2. samtale den 4. maj 2023 – der er dog også en mulighed for, at vi løbende indkalder til samtaler. Ønsket tiltrædelse er den 1. juli 2023.

På vores hjemmeside www.bdk.dk kan du læse mere om os.