Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 

Er du Boligkontoret Danmarks nye projektleder med ansvar for IKT?

Vi søger en IKT projektleder med stor faglighed til brobygning mellem byggeri og drift i Boligkontoret Danmark. Du får ansvaret for udviklingen af vores koncepter for IKT og skal bidrage til fremtidssikring af vores mange ejendomme i hele landet.

I rollen som IKT projektleder skal du opbygge og gentænke fagområdet og bidrage til værdiskabelse på tværs af vores systemlandskab. Boligkontoret Danmark har en ambition om at være blandt branchens bedste inden for IKT og digital bygningsdrift, og du skal understøtte denne ambitionen med dit engagement, din faglighed og evne til at tænke i løsninger.

En udadvendt rolle med drift, samarbejde og din faglighed i fokus

Med din faglighed og stærke administrative kompetencer vil du spille en vigtig rolle i at realisere det digitale byggeri og underbygge sammenhængen til den digitale bygningsdrift.

Mere konkret indebærer jobbet:

  • opbygning af nye IKT paradigmer for vores byggesager
  • sparring med projektledere og rådgivere om leverancer i vores byggesager
  • skabe værdi i arbejdet med IKT, når bygningerne går i drift
  • faglig sparringspartner for vores lokale driftsmedarbejdere
  • udvikling af nye tværgående processer for samarbejdet mellem byg og drift
  • opdatering og arkivering af byggeteknisk materiale

Dit arbejdssted er på vores kontor i København, men du skal forvente kørsel til hele landet. Derfor er det nødvendigt, at du har kørekort og selv kan stille bil til rådighed. Kørsel afregnes efter statens takster.

Din personlighed er lige så vigtig som din faglighed og erfaring

For os er det centralt, at du er god til at skabe relationer og møder andre med naturlig respekt og åbenhed. Møder du modvind og modstand, klarer du det uden at miste handlekraften. Det er vigtigt for os, at du er moden, stabil og har vilje til at indgå i et engageret samarbejde, hvor vi har høj faglighed, udstrakt ansvar og stor selvstændighed i opgaveløsning og planlægning af arbejdet.

Vi vil rigtigt gerne se dig til en personlig samtale, hvis du kan sætte flueben ved det meste af følgende:

  • Uddannelse er underordnet, det vigtigste er konkret erfaring med IKT og projektledelse
  • Solid indsigt i det fagtekniske område, og kendskab til rammebetingelserne i dansk byggeri
  • Erfaring og faglig viden om bygningsdrift
  • Erfaring med kvalitetssikring af byggeri
  • Lyst til og ambitioner om at opbygge et fagområde

Et stærkt fællesskab både lokalt og på tværs

Du bliver en del af et større team med mange fagligheder, og derfor er det vigtigt for os, at du kan bidrage til at bevare vores gode samarbejde og fællesskab. Vores høje faglighed, gode humør og kollegiale støtte og skabe trivsel i hverdagen. Arbejdsmiljøet er uformelt, og vi har gode arbejdsforhold og personalegoder. Du får løn efter overenskomst og kvalifikationer.

Hvad gør du nu?

Har du de rette kompetencer, og kan du se dig selv som vores nye kollega? Så send os din ansøgning og CV senest den 1. maj 2024 ved at trykke "søg stillingen". Du kan også læse mere om os via vores hjemmeside www.bdk.dk.

Vi forventer at holde samtaler umiddelbart efter ansøgningsfristen. Ansættelsesstart afstemmes efter dine nuværende forhold.

Ønsker du at vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte driftssekretariatschef Adam Andersen på telefon 40 33 80 89.

Ansøgningsfrist: 01-05-2024

Powered by JobNext