Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 

Løn- og økonomimedarbejder

Drømmer du om et job, hvor du får mulighed for at fordybe dig i spændende økonomiopgaver relateret til løn? Så søger vi en dedikeret løn- og økonomimedarbejder, der brænder for at jonglere med tal og sikre præcision i lønafstemninger og bogføring af lønrelaterede transaktioner.

Som løn- og økonomimedarbejder hos Boligkontoret Danmark bliver du en del af et lønteam bestående af tre lønkonsulenter, som du vil have et tæt samarbejde med. Du får en alsidig hverdag med selvstændigt ansvar og indflydelse på planlægningen af dine opgaver.

Der venter dig en bred vifte af spændende opgaver relateret til løn. Opgaverne inkluderer lønadministration, bogføring og afstemning af løn og e-indkomst, udarbejdelse af lønbudgetter samt lønregnskaber for de boligselskaber, vi administrerer. Du vil også være ansvarlig for afstemning af bruttolønsordninger og diverse fonde mv.

Om dig

Vi stiller ikke krav til din uddannelsesbaggrund, men forventer at du er faglig kompetent og har erfaring med lønadministration, lønregnskab, lønbudgettering samt kendskab til afstemningsprocesser. Du har flair for anvendelse af systemer og har erfaring med Office-pakken herunder særligt Excel. Det er fordel, hvis du har arbejdet i lønsystemet Epos og EG Bolig.

Som person er du udadvendt og initiativrig. Du løser dine opgaver på et højt fagligt niveau og er god til at kommunikere og samarbejde på forskellige niveauer i en organisation. Du er god til at bevare overblikket – også når der pludselig kommer opgaver ind fra højre.

Vi tilbyder

Du bliver en del af en velfungerende HR- og lønafdeling med kontor på Havneholmen i København, der udover dig består af en HR chef, to HR konsulenter og tre lønkonsulenter. Du bliver samtidig en del af en stor udviklingsorienteret organisation med et uhøjtideligt arbejdsmiljø, godt humør og kollegial støtte.

Vi prioriterer det sociale fællesskab på kontoret og lægger vægt på mange gode grin i løbet af dagen. Du tilbydes attraktive personaleforhold som fx en god sundhedssikring, fleksibel arbejdstid, samt flere arbejdsgiverbetalte fridage som fx dagen efter Kristi Himmelfart, 1. maj og grundlovsdag. Ansættelsesvilkår og løn er i henhold til gældende funktionær overenskomst med Dansk erhverv HK privat og HK handel.

For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte HR chef Benedikte Ginderskov på telefon 2034 2314.

Ansøgningsfrist

Vi holder løbende samtaler og afslutter rekrutteringen, når den rette kandidat er fundet - så send din ansøgning og CV allerede nu ved at trykke på "søg stillingen". Vi ser frem til at høre fra dig.

På Boligkontoret Danmarks hjemmeside www.bdk.dk, kan du læse mere om os.

Ansøgningsfrist: 05-05-2024

Powered by JobNext