Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 

Ansøgningsfrist
10. juni 2024

Boligkontoret Danmark søger boligrådgiver til vores lokalkontor i Grenaa

Vores gode og dygtige kollega Lotte går på velfortjent efterløn. Derfor søger vi en ny fantastisk kollega til at overtage hendes opgaver. Som boligrådgiver i Boligkontoret Danmark og på lokalkontoret i Grenaa bliver du en af vores frontmedarbejdere, der sammen med de øvrige kollegaer på lokalkontoret spiller en aldeles central rolle i kontakten til vores kunder og beboerne ude i boligområderne.

Din hverdag er alsidig og travl, og det er afgørende, at du brænder for at yde god, nærværende og kompetent service til vores beboere, bestyrelser og de boligsøgende. Samtidigt skal du selvstændigt løse en række administrative opgaver som f.eks. opsigelser, udlejninger, flytteafregninger, varslinger, bogføring, orienteringsskrivelser, koordinering af opgaver i renoveringsprojekter i samarbejde med selskabets genhusningskonsulent, ekspedition af personlige og telefoniske henvendelser, ligesom du også kommer til at bistå kollegaer fra andre faggrupper med forskellige administrative opgaver.

Vores ideelle boligrådgiver kan sætte kryds ved det meste af det her:

  • Er god til at samarbejde med mange forskellige mennesker
  • Trives med at have selvstændige opgaver og er samtidigt effektiv og fleksibel
  • Er serviceminded og hjælpsom
  • Er god til at prioritere egne opgaver
  • Tager initiativ og engagerer sig i fællesskabet og opgaverne
  • Har flair for tal og bogholderi
  • Har flair for IT og digitale arbejdsredskaber
  • Er en god formidler både mundtligt og skriftligt
  • Det er en fordel, at du kan tale- og forstå engelsk på brugerniveau
  • Har måske allerede kendskab til den almene sektor
  • Har administrativ erfaring og/eller uddannelsesbaggrund

Vi værner om vores fællesskab, det gode kollegaskab og kvaliteten af vores arbejde. Derfor er det vigtigt for os at finde en kollega, der passer ind i vores team – med din personlighed såvel som din faglighed. Selvom du har arbejdsplads på lokalkontoret i Grenaa, så er du en del af vores afdelingskontor i Silkeborg, hvor der sidder 16 andre dygtige kollegaer. Vi har mange forskellige baggrunde og fagligheder. Den mangfoldighed ser vi som en styrke, der gør, at vi løser opgaverne til vores kunders bedste.

Det praktiske

Den ugentlige arbejdstid er 32 timer inkl. frokost. Vi har gode arbejdsforhold og personalegoder som fx sundhedsordning og arbejdsgiverbetalt pensionsordning. Du har arbejdsplads i Grenaa sammen med tre andre kollegaer, men der må med jævne mellemrum påregnes arbejdsdage på afdelingskontoret i Silkeborg, hvor blandt andet dine boligrådgiverkollegaer har arbejdsplads. Lønnen fastsættes efter gældende overenskomst og kvalifikationer.

Har du brug for at vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte forretningsfører Anita Skarregaard Dideriksen på telefon 2170 8910.

Ansøgning

Hvis du er lige netop er den dygtige, positive og super servicemindede kollega, som søger et spændende, selvstændigt og afvekslende job i en uformel organisation, så send os din ansøgning og CV ved at trykke på ”søg stillingen” senest den 10. juni 2024 - vi glæder os til at høre fra dig.

Vi forventer at holde 1. samtale den 17. juni 2024 og 2. samtale den 20. juni 2024 – der er dog også en mulighed for, at vi løbende indkalder til samtaler. Ønsket tiltrædelse er den 1. september 2024.

På vores hjemmeside www.bdk.dk kan du læse mere om os.