Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 
Del på

Ejendomsfunktionær i Hejrevangens Boligselskab

Vi søger en engageret ejendomsfunktionær til Hejrevangens Boligselskab, beliggende i Humlebæk. Boligselskabet har ca. 240 lejemål, som du passer i et tæt samarbejde med en anden funktionær.

Arbejdsopgaver:

  • Administrative opgaver såsom korrespondance med lejere og eksterne samarbejdspartnere samt håndtering af dokumentation
  • Kommunikation med lejere, både mundtligt og skriftligt, for at sikre en god dialog og løsning af eventuelle problemer eller spørgsmål
  • Medvirke til udarbejdelse af driftsbudgetter og bidrage til løbende økonomisk opfølgning
  • Tilsyn og vedligeholdelse af tekniske installationer herunder varmecentraler og andre faciliteter
  • Udføre syn af lejligheder ved ind- og fraflytning samt løbende vedligeholdelsessyn
  • Koordinere og udføre mindre håndværksmæssige arbejder samt følge op på eksterne håndværkere herunder arbejder på PPV (planlagt vedligeholdelsesprojekt)
  • Ansvar for og deltagelse i pasning af de grønne opgaver hvoraf en stor del udføres af ekstern entreprenør

Kvalifikationer:

  • Erfaring med administrative opgaver og gerne kendskab til ejendomsadministration og almene boliger
  • Gode kommunikationsevner, skriftligt og mundtligt
  • Evne til at udføre syn af lejligheder og vurdere mindre håndværksmæssige arbejder
  • Erfaring med udarbejdelse af driftsbudgetter og økonomisk overvågning er en fordel
  • Teknisk indsigt og evne til at tilse og vedligeholde tekniske installationer
  • Gennemslagskraft og evne til at håndtere forskellige situationer med autoritet
  • Hænderne skruet rigtigt på med praktisk sans og evne til at løse forskelligartede opgaver
  • Du er god til at samarbejde med kollegaer og eksterne samarbejdspartnere

Gyldigt kørekort til personbil er et krav.

Vi tilbyder:

En spændende stilling i en dynamisk organisation med gode udviklingsmuligheder og et uformelt arbejdsmiljø præget af samarbejde og faglig stolthed. Løn efter gældende overenskomst og kvalifikationer. Pensionsordning og øvrige personalegoder inklusive sundhedsforsikring.

Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte driftschef Jan Larsen på tlf. 4017 1600 eller mail jala@bdk.dk.

Ansøgningsfrist

Kan du se dig selv som en del af vores hold, så send os din ansøgning og CV senest den 30. april 2024 ved at trykke på ”søg stillingen”. Vi ønsker ansættelse hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rigtige.

Samtaler vil blive afholdt løbende, og stillingopslaget vil blive fjernet, når den rette kandidat er fundet – så tøv ikke med at sende din ansøgning afsted.

På vores hjemmeside www.bdk.dk kan du læse mere om Boligkontoret Danmark og Hejrevangens Boligselskab.

Vi gør opmærksom på, at vi indhenter børneattest ved evt. ansættelse.

Ansøgningsfrist: 30-04-2024

Powered by JobNext