Ansøgningsfrist
5. maj 2024
Er du passioneret omkring ejendomsservice og skabelsen af hyggelige bomiljøer gennem pleje og vedligeholdelse af grønne områder? Så er det måske dig, vi leder efter!
Bliv en del af vores team bestående af to ejendomsfunktionærer, en ejendomsserviceteknikerelev og en driftsleder, hvor du får ansvaret for at levere effektiv, positiv og god service til vores beboere. Din hverdag vil blandt andet inkludere:
Din baggrund er underordnet, hvis du er den rette brik til vores team. Vi skal nok lære dig det praktiske. Det vigtigste er lysten til, at lære nyt og bidrage til et positivt arbejdsmiljø. Dog vil brancheerfaring og/eller en håndværksmæssig baggrund være en fordel.
Udover dette ser vi gerne følgende kvaliteter hos den ideelle kandidat:
Det er et krav at du har kørekort, da du nogle gange kommer til at køre imellem afdelingerne. Kørsel i egen bil afregnes efter statens takster.
Aften og weekendarbejde kan forekomme i mindre målestok.
Som en del af Funktionærernes Boligselskab i Rødovre kan du se frem til et spændende og alsidigt 37 timers job med gode løn- og arbejdsforhold, herunder sundhedsforsikring – du omfattes gældende overenskomst på området. Vi har en stærk fællesskabsånd, hvor vi værdsætter ambitioner, samarbejde og ikke mindst godt humør.
Har du lyst til at være en del af vores team? Så lad os høre fra dig! Vi gør ansøgningsprocessen lidt anderledes og beder dig svare på tre spørgsmål i stedet for en traditionel motiveret ansøgning.
Send os dit svar på vores tre spørgsmål og dit CV senest d. 5. maj 2024 ved at trykke på "Søg stillingen" nedenfor. Vi ønsker at besætte stillingen så hurtigt som muligt og senest d. 1. juni 2024. Vi holder løbende ansættelsessamtaler.
Har du brug for mere information om jobbet, er du velkommen til at kontakte driftsleder Sussie Seeger på telefon 40 11 01 63 eller drifts- og ledelseskonsulent Yousef Ayad på telefon 29 11 01 15.
Vi gør opmærksom på, at vi indhenter børneattest i forbindelse med ansættelse.