Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 

Brænder du for at levere god service og have en alsidig hverdag?

Energisk og imødekommende ejendomsfunktionær søges til Fællesdriften i Lillerød Boligforening.

Sammen med vores tre velfungerende teams af 10 ejendomsfunktionærer, to driftssekretærer og en driftsleder bliver du ansvarlig for at yde en positiv og god service til beboerne og for den daglige drift og vedligeholdelse af bygninger og udearealer i vores 11 boligafdelinger. Fællesdrift betyder, at vi løser opgaverne på tværs af vores boligafdelinger under hensyn til boligafdelingernes behov og medarbejdernes kompetencer. Vores udgangspunkt er Fællesdriftens kontor, som ligger på Uglevang 2A i Allerød.

Jobbet byder på en bred vifte af service-, vedligeholdelses- og renholdelsesopgaver. Det er f.eks. beboerservice, tilsyn med ejendommens stand, vaskerier, varmecentraler, beboerlokaler og maskiner samt daglige opgaver med vedligeholdelse og renholdelse af afdelingerne herunder affald og de grønne områder.

Om dig

Kan du sætte kryds ved det meste af nedenstående, er du måske vores nye kollega:

  • Erfaring med ejendomsservice – gerne fra den almene sektor
  • Håndværksmæssig baggrund eller flair herfor
  • Erfaring med pleje af grønne områder
  • Tager ansvar for egne opgaver og kan samarbejde med teamet
  • God til at finde løsninger i en travl hverdag
  • Erfaring med fra- og indflytningssyn samt øvrige opgaver i forbindelse med dette – vi benytter E-Syn
  • Er fortrolig med IT på brugerniveau
  • Har kørekort

Som person er du loyal og bidrager naturligt til fællesskabet og teamet – samtidigt arbejder du selvstændigt og proaktivt. Du er udadvendt og har lyst til at udføre service i topklasse. Vi sætter en ære i at holde boligafdelingernes arealer pæne, det forventer vi også, at du gør. Det er også vigtigt, at du med højt humør og tolerance møder de mange forskellige mennesker, der bor hos os.

Der vil forekomme kørsel mellem afdelingerne. Kørsel i egen bil bliver afregnet efter statens takster.

Vi tilbyder

Vi stiller store krav til dine personlige og faglige kompetencer. Til gengæld tilbyder vi spændende og afvekslende udfordringer, et stærkt fællesskab og høj grad af frihed til at planlægge hverdagens opgaver.

Lillerød Boligforening, som administreres af Boligkontoret Danmark, tilbyder et spændende og alsidigt 37 timers fuldtidsjob med gode løn-, arbejds- og personaleforhold herunder sundhedsordning og mulighed for personlig udvikling og efteruddannelse. Du bliver omfattet af gældende overenskomst for området.

Vil du vide mere om jobbet, er du meget velkommen til at kontakte drifts- og ledelseskonsulent i Boligkontoret Danmark, Søren Bach på telefon: 20 42 15 62 eller på mail: sbac@bdk.dk.

Ansøgningsfrist

Kan du se dig selv som en del af vores hold, så send os din ansøgning og CV senest den 19. juli 2024 ved at trykke på ”Søg stillingen”. Du kan læse mere om Boligkontoret Danmark og Lillerød Boligforening på www.bdk.dk.

Vi ønsker jobbet besat snarest muligt og gerne senest den 1. august 2024. Vi afholder samtaler løbende og forbeholder os retten til at slette opslaget hvis rette kandidat kommer.

Vi gør opmærksom på, at vi indhenter børneattest ved evt. ansættelse.

Ansøgningsfrist: 19-07-2024

Powered by JobNext