Boligkontoret Danmark er et non-profit, alment administrationsselskab, der har til formål at virke som administrator og konsulent for almene boligforeninger og boligselskaber. Vores opgave er at udføre alle administrative, økonomiske og tekniske opgaver i forbindelse med administration af alment boligbyggeri under opførelse og i drift. Vi administrerer godt 31.000 lejeboliger for en lang række boligselskaber samt ældre- og plejeboliger i kommuner/regioner over hele landet.
Læs mere om os på www.bdk.dk 

Kom med på holdet som ejendomsfunktionær hos Funktionærernes Boligselskab i Rødovre!

Er du passioneret omkring ejendomsservice og skabelsen af hyggelige bomiljøer gennem pleje og vedligeholdelse af grønne områder? Så er det måske dig, vi leder efter!

Om jobbet | Spændende og alsidige opgaver i en dynamisk hverdag

Bliv en del af vores team bestående af to ejendomsfunktionærer, en ejendomsserviceteknikerelev og en driftsleder, hvor du får ansvaret for at levere effektiv, positiv og god service til vores beboere. Din hverdag vil blandt andet inkludere:

  • ind- og fraflytningssyn
  • mindre håndværksmæssige opgaver og beboerservice
  • pasning og vedligeholdelse af grønne områder og udearealer
  • tilsyn med varmecentraler, vaskerier og beboerlokaler
  • hjælpe med at vedligeholde bygningernes tekniske installationer og driftens maskinpark
  • samarbejde med eksterne leverandører
  • deltage i saltning og snerydning

Om dig | Ungt sind - fleksibilitet - fokus på fællesskab

Din baggrund er underordnet, hvis du er den rette brik til vores team. Vi skal nok lære dig det praktiske. Det vigtigste er lysten til, at lære nyt og bidrage til et positivt arbejdsmiljø. Dog vil brancheerfaring og/eller en håndværksmæssig baggrund være en fordel.

Udover dette ser vi gerne følgende kvaliteter hos den ideelle kandidat:

  • evnen til at tænke innovativt og komme med kreative løsninger på udfordringer
  • en proaktiv tilgang til arbejdet, der viser initiativ og selvstændighed
  • et positivt og energisk sind, der kan bidrage til et dynamisk arbejdsmiljø
  • en passion for service og evnen til at skabe gode relationer til vores beboere og samarbejdspartnere
  • villighed til at deltage i teamaktiviteter og bidrage til et positivt fællesskab på arbejdspladsen

Det er et krav at du har kørekort, da du nogle gange kommer til at køre imellem afdelingerne. Kørsel i egen bil afregnes efter statens takster.

Aften og weekendarbejde kan forekomme i mindre målestok.

Vi tilbyder | En sjov og udfordrende arbejdsplads

Som en del af Funktionærernes Boligselskab i Rødovre kan du se frem til et spændende og alsidigt 37 timers job med gode løn- og arbejdsforhold, herunder sundhedsforsikring – du omfattes gældende overenskomst på området. Vi har en stærk fællesskabsånd, hvor vi værdsætter ambitioner, samarbejde og ikke mindst godt humør.

Ansøgning | Vær med til at forme fremtiden

Har du lyst til at være en del af vores team? Så lad os høre fra dig! Vi gør ansøgningsprocessen lidt anderledes og beder dig svare på tre spørgsmål i stedet for en traditionel motiveret ansøgning.

  • Spørgsmål 1: Hvad har du lavet på din seneste ferie?
  • Spørgsmål 2: Hvilke opgaver trives du mest med i dit nuværende arbejde?
  • Spørgsmål 3: Hvad kan gøre dig sur?

Send os dit svar på vores tre spørgsmål og dit CV senest d. 5. maj 2024 ved at trykke på "Søg stillingen" nedenfor. Vi ønsker at besætte stillingen så hurtigt som muligt og senest d. 1. juni 2024. Vi holder løbende ansættelsessamtaler.

Har du brug for mere information om jobbet, er du velkommen til at kontakte driftsleder Sussie Seeger på telefon 40 11 01 63 eller drifts- og ledelseskonsulent Yousef Ayad på telefon 29 11 01 15.

Vi gør opmærksom på, at vi indhenter børneattest i forbindelse med ansættelse.

Ansøgningsfrist: 05-05-2024

Powered by JobNext